Mun mies on köyhä ja osin hampaaton
Omaa kumminkin valtavan ja rakastettavan persoonan. Miehet voisi lakata selittämästä naisten jahtaavan pelkästään rikkaita miehiä. Todennäköisesti et ole niin haluttava mitä luulet olevasi.
Kommentit (44)
Hienoa ap. Puolet Ylilaudasta vollottaa nyt ja osoittaa, ettei osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitsee venäläisiä trolleja kun nainen hoitaa propagandan ja demoralisoinnin heidän puolestaan
Siitäkö se moraali romahtaa, kun naiset tykkäävät isoista ja rakastettavista persoonallisuuksista? Onko pikkusieluinen ja inhottava luonne parantumaton tila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen turn-off. Aina sanonut, että miehellä pitää edes olla työ ja omat hampaat.
Monellako miljonääri jääkiekkoilijalla on omat hampaat ?
Voi jestas, että teiltä puuttuu huumorintaju. Melko vissi ero, ovatko ne hampaat pudonneet mätinä suusta vai kiekon osumasta satojen eurojen tuntipalkan myötä.
Ei ole eroa. Puuttuva hammas on puuttuva hammas.
Mikähän tässä on liian vaikeaa kolmasluokkalaisen tasoisen incelin tajuta?
"Mun mies on köyhä ja osin hampaaton. Omaa kumminkin valtavan ja rakastettavan persoonan. Miehet voisi lakata selittämästä naisten jahtaavan pelkästään rikkaita miehiä. Todennäköisesti et ole niin haluttava mitä luulet olevasi."
Mun mieheltä, joka on paras maailmassa, puuttuu yksi hammas (ei näy mitenkään) ja vähän on ylipainoakin.
Hampaaton vaimo on unelma poskeen ottaja. Siinä mielessä +90v puoliso voi olla hyväkin ajatus! Plussaa myös nopeasta perinnöstä.
Mun muija on rintava, persevä ja leukava.
Kiivas ja pahasuinen.
T.Maukka
Minulta ei kiekkoilijan purukalustosta
kommentteja. Nämä ketjut ovat sellaisia,
joihin en mielelläni osallistu.
Kuka ihastuu ja rakastuu kehenkin,
ei se ole muiden bisnes [yli 18-vuotiaalla
aikuisella] pätkääkään.
Itsekin arvostan korkeaa hygieniaa.
Mutta jos mies kadotti hampaan [tai koko
setin], ei se ole seikka, joka suoraan
korreloi tämän hyvän/huonon luonteen
kanssa.
Uusia hampaita saa lääkäriltä ja
hammasteknikolta. Korjauttaa hampin
sitten, kun saa uuden työpaikan? So?
Voi yök. Pääsin itse eroon juuri tuollaisesta. Luonnehäiriöinen, menetti työt juomisen takia, lapsetkaan eivät enää käy luonaan. Suu haisee kuin kaatopaikka, ei ole lie koskaan hoitanut hampaitaan. Asia kun mulle valkeni niin lakkasin pussaamasta, sitten loppui myös seksi ja lopulta kaikki. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen turn-off. Aina sanonut, että miehellä pitää edes olla työ ja omat hampaat.
Rasisti
Vierailija kirjoitti:
AP unohtaa sen, että hän ei itsekään ole tasokas nainen.
Se että joku pullukka yksinhuoltaja hyväksyy matalan tason miehen ei selitä muuta kuin sen että nainen noudattaa tasoteoriaa.
Mutta ainakin se teoria on nyt todistettu vääräksi, että tavallinen (tai jopa tavallista huonompi?) ei kelpaa kenellekään naiselle tai että naiset vaativat aina itseään paremman miehen. Naisen saamiseksi ei tarvitse laatikkoleukaa eikä näköjään edes kaikkia hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'AP unohtaa sen, että hän ei itsekään ole tasokas nainen.
Se että joku pullukka yksinhuoltaja hyväksyy matalan tason miehen ei selitä muuta kuin sen että nainen noudattaa tasoteoriaa.'
'Aijaa. Minä kirjoitin ketjuun, että minullakin on tuollainen mies, enkä ole sen enempää pullukka kuin yksinhuoltajakaan. Puhut todella rumasti ihmisistä. Jos sinulla on ihmissuhteissa joskus hankalaa, on ainakin päivänselvää, mistä se aiheutuu.'
Komppaan.
Yläkommentti mauton ja karkea.
Kaikille jää lopulta jäljelle vain paljas perse. Ja se on totuus.
Niin, mielestäni siinä ei ole mitään ketjun aloittamisen arvoista jos joku (todennäköisesti rumahko) nainen on löytänyt köyhän ja huonohampaisen miehen ja he viihtyvät yhdessä. Sehän on ihan odotusarvo. Ja kun ap sanoo, että kaikki naiset ei juoke rahan perässä, niin ei sekään ole mikään uutinen tai liity mihinkään. Tuo on lähinnä olkiukon pieksentää.
Vierailija kirjoitti:
Mun muija on rintava, persevä ja leukava.
Kiivas ja pahasuinen.T.Maukka
Jaha, sä nukut sitte ulkona. t. vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP unohtaa sen, että hän ei itsekään ole tasokas nainen.
Se että joku pullukka yksinhuoltaja hyväksyy matalan tason miehen ei selitä muuta kuin sen että nainen noudattaa tasoteoriaa.
Mutta ainakin se teoria on nyt todistettu vääräksi, että tavallinen (tai jopa tavallista huonompi?) ei kelpaa kenellekään naiselle tai että naiset vaativat aina itseään paremman miehen. Naisen saamiseksi ei tarvitse laatikkoleukaa eikä näköjään edes kaikkia hampaita.
No niinpä. Lisäksi naiset eivät ole sen ylipainoisempia kuin miehetkään. Ja joka kerta, kun jokin liitto päättyy ja äidistä tulee esimerkiksi lähihuoltaja, samalla yhdestä miehestä tulee etäisä (tai välillä toisin päin).
Kun menemme Prismaan ja Liiteriin,
toteamme 90+ prossaa miehistä olevan
ihan perusmiestä. Ei Hollywood-hymyä,
ei tikkiä ruhoa, Teslaa, erikoiscardia tai
tuuhean tukkajumalan hiusrajaa.
Ja siinä arjessa on hyvä. Ehkä Onnikin.
Superkomea ja vauras m on juurikin se
pettäjä, jolla sutinaa joka suuntaan.
Perheestä viis, hän käy vieraissa.
Perusmies voi olla paras daddytyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mielestäni siinä ei ole mitään ketjun aloittamisen arvoista jos joku (todennäköisesti rumahko) nainen on löytänyt köyhän ja huonohampaisen miehen ja he viihtyvät yhdessä. Sehän on ihan odotusarvo. Ja kun ap sanoo, että kaikki naiset ei juoke rahan perässä, niin ei sekään ole mikään uutinen tai liity mihinkään. Tuo on lähinnä olkiukon pieksentää.
Lohduttaako se jollain tavalla mieltä, kun kuvittelee kaikki mahtavan persoonan ykköseksi laittavat naiset rumiksi?
Mun mieskaverini on p.a., mutta lahjakas monessa asiassa. Opiskeleekin tällä hetkellä alaa, josta en itse ymmärrä juuri mitään. Osaa hyvin sen mitä osaa. On hellä ja tunteellinen.
"Nainen"? Te tollopercelit tänne hyökkäsitte erittäin onnettoman lukutaitonne kanssa 😂