Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmarkkinatorin yhteydenottopyynnöstä kokemuksia?

Vierailija
18.08.2025 |

Jätin tosiaan tänään yhteydenottopyynnön, mutta ei ole mitään hajua miten tuo toimii. Tuleeko sieltä viesti sitten että millon soittavat vai soittavatko vaan randomisti? Meinaan mulla just pari keikkaa tällä viikolla enkä töiden aikana pysty vastaamaan, varsinkaan jos en tiedä yhtään mikä päivä tai mihin aikaan soittavat.. Tai kenties onko kokemusta että kuinka nopeasti ne sitten soittaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomisti soittaa

Vierailija
2/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti sieltä soitetaan just sillon sit ku ei pysty vastaamaan aaah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko hajua että kuinka kauan about et voisko odottaa jo seuraavana päivänä vai meneekö yleensä vähän kauemmin?

op

Vierailija
4/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jätät yhteydenottopyynnön niin siellä pitäisi lukea että soittavat x päivään mennessä, viikon sisällä. Päivystät käytännössä. Jos on fiksu virkailija niin puhelinsoiton jälkeen lähettää sinulle tekstiviestin siitä että yritti tavoittaa sinua puhelimitse ja antaa jatko-ohjeita.

Vierailija
6/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla viesti ensiksi ajankohdasta. 

Vierailija
7/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan super! Toivottavasti eivät vaan soita kerran ja anna olla jos en pysty silloin just vastaamaan!

Paras ois jos tulis viestillä ajankohta mutta jos tulee viesti jälkikäteen jatko-ohjeista niin huh.

Kiitos, tää helpottaa mun stressiä asiasta haha!

op

Vierailija
8/8 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan super! Toivottavasti eivät vaan soita kerran ja anna olla jos en pysty silloin just vastaamaan!

Paras ois jos tulis viestillä ajankohta mutta jos tulee viesti jälkikäteen jatko-ohjeista niin huh.

Kiitos, tää helpottaa mun stressiä asiasta haha!

op

Mulle soitettiin vaan kerran klo 14 jälkee. Riippuu varmaa kaupungist