Mitä mammat tekee pääsiäisenä?
Lähteekö kaikki johonkin kaukolomalle ja rypee siellä rahassa, vai viettääkö joku perhe kenties perinteistä pääsiäistä ihan kotosalla?
Kommentit (16)
no sitäkin kyllä mutta kotosalla ollaan, syödään hyvin ja lepäillään, jospa ulkoiluilmojakin olisi :)
pääsiäistä, mutta koska miehellä pitempi viikonloppuvapaa, niin vietämme vaan perheen kesken aikaa ja siivoamme oikein kunnolla, kun kerrankin aikaa.
tätä se väsymys teettää. ;D hahhaa ;)
- pienen lapsen äiti
Sunnuntaina sitten vain kävellään, käydään kahvilla ja jädellä, ja katsotaan pakolliset nähtävyydet (=otetaan ihan rennosti). Maanantaina paluulento aamupäivällä, joten eiköhän tuo aika kulu varsin hyvin :-)
t. pahapaha uraäiti
Nähdään ystäviä ja käydään mummolassa. Tai sitten mä synnytän, laskettu aika on sen verran lähellä. :)
työpäivän jälkeen sitten vietellään tytön kanssa kaksin kotosalla kun iskä lähti eteläsuomeen biljardikilpailuihin :)
Yäks tuo ajatus rahkapiirakan vaihtamisesta munaan ;) Rahkapiirakka leivonnaisena on hyvää, mutta rahkainen piirakka pikkareissa... Gääh. Kas kun ei vaihtarina ole juustokuorrutettu muna...
Sori, on vähän perjantaifiilis.
Ei tartte olla mitään perinteistä pääsiäisruokaa.
No ei ihan kotosalla, mutta lasten mummulassa ihan perinteisesti. Lauantaina trulleillaan ja pääsiäisruokia nautitaan :)
hoidan vissiin vaan kotona lapsia, laitan ruokaa ja teen kotitöitä niinkuin muinakin päivinä. mies menee korjaamaan autoa ja messuille.
ei kyllä huvita yhtään laittaa mitään pääsiäisjuttuja kotiinkaan.
v...ttaa.
Mieheni aloitti juuri tällä viikolla uuden vaativan työn, joten päätimme olla ihan vaan kotona ja nauttia rauhasta ja pääsiäisruuista!
Mummon luo mennään kyllä syömään sunnuntaina, mut muuten ei mitään ihmeempää. Lasten iloksi koristellaan kotia pääsiäiskuntoon. Olen huomannut et se on tärkeä juttu lapsille. Mieheni ei ole lapsuudenkodissaan tottunut mitään juhlapyhiä viettämään, joten ei ymmärrä minun hössötystä laisinkaan! Se suututtaa välillä.
oon kateellinen. tyhmä oma elämä.
t. pahapaha uraäiti