Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisiä ruokia ette itselähtöisesti syö?

Vierailija
18.08.2025 |

Siis että itse ostaisitte tai tekisitte?

Minä: lihapullat, kaikki mitä koulussa syötiin 80-luvulla, karjalanpaisti, maksa, kalakeitto, makkara, nakki. Nämä nyt muun muassa.

Entä te?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pizzaa hampurilaisia suklaata  baklavaa viinaa kaljaa tupakkaa

Harvemmin olen nähnyt viinaa ja kaljaa tupakasta puhumattakaan syötävän.

Vierailija
22/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitää muuta sääntöö ku se että mitään valmisruokia mä en osta. Just sai kaupassa ettii pakastemuussiaki missä ainesosissa lukis vaan peruna, mä en kaipaa siihen 100 muuta lisäainetta ( ei ollut aikaa tehä itse) . Veikkaan että tuo sääntö on se mikä ainakin mua pitää kondiksessa.

Ehkä ihan muut syyt pitää kondiksessa. Mutta kukin uskollaan autuaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksit eivät syö veriruokia (mustaa makkaraa, veriohukaisia, veripalttua, ja mitä niitä on). Se on kielletty Raamatussa.

"Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän kannettavaksenne pidä panna mitään taakkaa. Annamme ainoastaan nämä välttämättömät ohjeet: karttakaa epäjumalille uhrattua lihaa, samoin verta ja sellaista lihaa, josta ei ole verta laskettu, sekä haureutta. Kun näitä vältätte, kaikki on kohdallaan. Voikaa hyvin. (Apostolien teot 15:28 - 29.)

Vierailija
24/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruokia ja eläinkunnan tuotteita. 

Vierailija
25/25 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala-allerginen olen en syö siis kalaa, enkä käy ravintoloissa koska en voi olla edes samassa tilassa missä joku syö kalaa. En syö pähkinöitä olen pähkinä allerginen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi