Narsistimies saa mut oikeesti nauramaan!
Eilen taas ihan pikkujutusta kasvoi iso riita, ja kuten aina, kun miehellä loppui perustelut, huusi perussettinsä huorapaskarumaläskivanhaämmäkukaanmuueisuahuolis mulle päin naamaa, ja sanoin takaisin että itekin ole lihava, etkä ole mikään komea mies, niin loukkaantui verisesti, ja nyt aamulla vaati anteeksipyyntöä, kun HÄNEN tunteitaan on loukattu. Nauroin päin naamaa, ja nauran edelleen 😂
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette yhdessä?
Mukavuussyistä. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, eli tunnetaan toisemme läpikotaisin. En halua muuttaa johonkin pieneen kerrostaloasuntoon omakotitalosta, luopua matkustelusta, shoppailusta sun muusta mikä narsistin kanssa on mahdollista. Meillä on kausia kun menee pitkään hyvin, kunnes narsku taas räjähtää ja haukkuu mut pystyyn. Mitäs siitä, ei sellainen ihminen pysty mua loukkaamaan, jota en arvosta. Huvittaa vain miten oppikirjamaista hänen narsisminsa on 😁
Kertoisitko vielä, että mikä tyolla oli narsismia, eikä vain kusipäisyyttä. Tuon taidon mitä kerrot osaa kyllä kusipäät, epävakaat ja jne. Eli eivät ota vastuuta omista teoista.
Ja toisekseen aika "sekopäinen" sinunkin täytyy olla, kun alennus haukkumaan häntä. Sä olet aivan yhtä sekaisin kuin miehesi.
Kaikki naiset eivät tietenkään ole mutta jokaisella on oma hintansa :-)
Hulluhan se on jos ei puolta tarjoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette yhdessä?
Mukavuussyistä. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, eli tunnetaan toisemme läpikotaisin. En halua muuttaa johonkin pieneen kerrostaloasuntoon omakotitalosta, luopua matkustelusta, shoppailusta sun muusta mikä narsistin kanssa on mahdollista. Meillä on kausia kun menee pitkään hyvin, kunnes narsku taas räjähtää ja haukkuu mut pystyyn. Mitäs siitä, ei sellainen ihminen pysty mua loukkaamaan, jota en arvosta. Huvittaa vain miten oppikirjamaista hänen narsisminsa on 😁
Mulle henkinen hyvinvointi on tärkeämpää kuin raha. Et ole itsekään terve kun tuollaiseen alistut. Kukaan terve ihminen ei tuollaista menoa katsele.
Kuulostaa enemmänkin epävakaalla persoonallisuushäiriöiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette yhdessä?
Kuulostaapa mukavalta. Mä luovuin tuosta kaikesta narsistin ohella, ja voin taata että kerrostaloyksiössä om elämä onnellisempaa kuin sulla.
Ei ap, sinä olet selvästi narsisti (aloituksestasi ja muutamasta kommentistasi päätellen) ja miehesi mt-ongelmainen. Olette kyllä toisenne ansainneet. Ps. Nauru loppuu aikanaan ja muuttuu itkuksi, jommallakummalla.
Mitä oppikirjamaista narsismia miehessäsi siis ilmenee? Tekstistäsi tulee olo, että "kärsit" itse narsistisista oireista. Toisaalta ymmärrän että jos puhut totta, niin tuollainen itsensä kovettaminen voi olla suojautumiskeino, mutta tervettä se ei välttämättä ole.
Itsellä oli narsistin kanssa eläessä erilaisia vaiheita. Alkuun oli täysi järkytys kun narsisti paljasti todellisen luonteen (en halunnut uskoa sitä ja syytin vain itseäni), itsetunto mureni ja vetäydyin sosiaalisesti. Sitten kun viimein tajusin millainen hän on, olin pohjattoman pettynyt ja musertunut, silti vain toivoin ettei se ole totta ja takerruin hyviin hetkiin, joita kylmä-kuuma-miehellä oli tarjota. Hän sai minut itkemään lähes päivittäin, mistä hän vain innostui. Sain töissä ylennyksen, mistä itsetuntoni vahvistui. Mies oli hämmennyksissään, eikä aina tiennyt pitääkö minua haukkua vai esitellä ylpeänä. Siinä vaiheessa käyttäydyin kuin sinä, mutta siinä vaiheessa tajusin myös että ansaitsen parempaa.
Miksi te olette yhdessä?