Kerro terveisesi omasta halustaan lapsettomille pariskunnille.
Kommentit (36)
ja terveiseni ovat: olette tehneet mielestäni hyvän ratkaisun. Joinakin päivinä olen lapsettomille suorastaan kateellinen, mutta kyllä tämä tästä. Aika auttaa.
Vierailija:
Miksi ap:n pitää koko ajan puolustella sitä lapsetonta elämäänsä ja mollata " lapsellisten" elämää, jos kerran on niin varma päätöksestään?
Ole tyytyväinen ja elä sitten sitä elämääsi äläkä täällä mitään terveisiä ruikuta.
Meille ei olisi, sen kummatkin tiedämme jo valmiiksi. Rakastamme sisarustemme lapsia todella paljon, mutta emme tahdo omia. Ja meillä on muutamia tuttuja pariskuntia, joiden ainoa lapsi on kuollut jo nuorena. Nyt he elävät vanhuuttaan lapsettomina ja se vain on niin. Ei elämää voi ennustaa.
t. ap
Tai tähän kannattaa ainakin pyrkiä.
En pysty kuvittelemaan itselleni lapsia ja että samalla olisin onnellinen ja tyytyväinen. Joten on pakko valita.
Onneksi valintaamme yleensä kunnioitetaan. Emme mekään kysele ja ihmettele (ainakaan ääneen) miksi toiset tekevät lapsia.
t. ap
Jokainen tekee omat itselleen parhaat valintansa. Ilon ja surun aiheet ovat jokaiselle erilaisia ja henlilökohtaisia.
Hyvää pääsiäistä (tampereen ap?)!
Mekin olemme päätyneet samaan ratkaisuun.
Puuduttavaa välillä tämä yh-arki.
Toivottavasti vanhuutenne ei ole yksinäistä............
myös ilman lapsia voi olla onnellinen,
t. kahden lapsen äiti - myös onnellinen
Vierailija:
Toivottavasti vanhuutenne ei ole yksinäistä............
Ei kaikkia ole tarkoitettu lasten vanhemmiksi. Nauttia voi elämästä muutenkin, ilman rajotteita, ja lapsistakin voi saada osansa tuttujen lasten ja kummilasten kautta. T. yksi kahden äiti, jolla on montakin lapsetonta tuttua, jotka ei aio ikinä tehdäkään lapsia.
että ihmisellä on varattuna turvaverkoksi kuusi arkunkantajaa. Kun olet 100-vuotta, ketkä ne ovat?
Olen jo elämää nähnyt todella paljon ja jotain siitä tiedän. Ei se lasten saanti ole ainoa tapa kasvaa ja oppia elämästä.
Kiitos pääsiäistoivotuksista! Silloin näemmekin todella paljon sisarustemme lapsia, luultavasti sen jälkeen on taas entistäkin ihanampaa palata kotiin kahdestaan. :)
Vanhuutta on turha nyt murehtia. Olen aina ollut todella kiinnostunut urheilusta ja lukemisesta. Enkä ole kovin " ihmisrakas" , parasta on olla yksin tai muutaman läheiseni seurassa. Vapaaehtoistyö ja muutenkin läheisten auttaminen on antanut minulle paljon ja sitä voi tehdä myös varttuneempana.
t. ap