Iloista maanantaita kaikille!
Kaikkea hyvää päivääsi, kyllä me tästäkin selvitään 👍
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku selviytymiskamppailu? Mä luulin, että ihan tavallinen maanantai.
Mukavaa maantaita myös sinulle!
Elämä on ihan kamalaa niille kenellä elämä menee huonosti. Elikkä lähes tulkoon kaikille ihmisille. Ennenkuin kuollaan täältä paskasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ihan kamalaa niille kenellä elämä menee huonosti. Elikkä lähes tulkoon kaikille ihmisille. Ennenkuin kuollaan täältä paskasta pois.
Voimia sinulle, toivottavasti tämä päivä on parempi kuin eilinen mutta huominen vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa maantaita myös sinulle!
Ai, larppaat vähä-älyistä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ RAHKA JA JUKHURT 👵👴🥣ELÄKELÄISELLE, IDEOITA?
Suosittelen vatsaystävällistä panaania. Vanhuksilla on niin herkät masut ja heikot suoliäänet.
Myös kädenlämpöinen kaalimehu auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle, toivottavasti tämä päivä on parempi kuin eilinen mutta huominen vielä parempi.
Huominen on väkisin parempi kun tänään on maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on paskaa
Mukavaa maanantaita sinulle! <3
Hyvää alkanutta viikkoa aplle ja kaikille muillekin! Kipujen kanssa valvoessa meni viime yö mutta aion tänäänkin keskittyä positiiviseen: ihanan viileää ulkona, vapaapäivä kuten joka päivä eli voin tehdä mitä huvittaa, tulee vieraita eli tuttuja, ruokaa kaapissa ja kohta tilipäivä. Loppupäivä menee neuloessa, opettelen kirjoneuletta.