Tiesittekö, että "Aki Nikkinen" eli Sami Uotila on laskuvarjojääkäri?
Enpä arvannut. Aika kova sälli.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a4aadf56-6562-467d-9ed6-0b9154…
Kommentit (59)
Oudon näköinen hyypiö. Naama kuin yli 60-vuotiaalla vanhalla ukolla mutta kolmekymppisen kroppa. Luultavasti värjää harmaat hiuksensakin piiloon jotta löytäisi mahdollisimman nuoren muikkelun.
Duudsonien Jukkakin on laskuvarjojääkäri.
En tiennyt. Kuka muuten on Ari Nikkilä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut siihenkin hommaan valitaan. Osa haluaa ja osa joutuu. Eihän se ole kuin armeijan käyminen.
No ei, kukaan ei "joudu" laskuvarjojääkäriksi. Sinne haetaan ja vain harvat pääsevät.
Voi joutua. Oma lapsenikin joutui erikoiskoulutukseen, vaikka olisi halunnut päästä 6kk palveluksella.
Todennäköisesti vaan pakotettu vyksiin.
Ainakin kymmenen vuotta tiennyt ehkä 15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut siihenkin hommaan valitaan. Osa haluaa ja osa joutuu. Eihän se ole kuin armeijan käyminen.
No ei, kukaan ei "joudu" laskuvarjojääkäriksi. Sinne haetaan ja vain harvat pääsevät.
Voi joutua. Oma lapsenikin joutui erikoiskoulutukseen, vaikka olisi halunnut päästä 6kk palveluksella.
Todennäköisesti vaan pakotettu vyksiin.
Murikkakuski se oli!
En tiennyt ennen lauantaita. Mutta olin paikalla kuulemassa asian ja valan livenä. Ja tämänkin asian siinä sivussa opin.
Eikai se kerttu huolikaan muita juin jännämiehiä :*((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homon näköinen
JOka toista haukkuu, on itse.
Sanoo jo pikkulapsetkin!
Mitä pikkulapset mistään tietää?
Vierailija kirjoitti:
Oudon näköinen hyypiö. Naama kuin yli 60-vuotiaalla vanhalla ukolla mutta kolmekymppisen kroppa. Luultavasti värjää harmaat hiuksensakin piiloon jotta löytäisi mahdollisimman nuoren muikkelun.
Ihan kun kuvaisit teidän persujen Halla-ahoa joka on sivari. Panomestari 8v,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun kuvaisit teidän persujen Halla-ahoa joka on sivari. Panomestari 8v,
Eikö Halla-aho ole käynyt armeejaa....🤭
Aijaa no jos hän tykkäsi tuhlata elämästänsä aikaa jossakin leikkikerhossa niin onnea hänelle. Minä kävin armeijan siten että motivaatio oli 0% ja halusin sieltä mahdollisimman helpolla ja nopeasti pois.
Vemppaa hain tosi usein koska ei vaan kiinnosta alistua johonkin lastenleikkeihin.
Minulle tuli myös kertauskutsu siviilissä, se kun tuli niin menin työterveyteen juttelemaan niin sain c paperit.
Kannatan ajatusta että asevelvollisuus olisi kaikille vapaaehtoinen koska ei ole mitään järkeä laittaa sinne leikkikouluun ihmisiä joita ei kiinnosta se.
M34
Onhan se edelleen kovassa kunnossa. Tai ainakin rasvat on alhaalla. Nuorempana ollut selvästi kestävyyskuntoakin.
Ei kait siinä.
Aki oli ihan soiva peli parikymmentä vuotta sitten.