Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pariskunta harrastaa yhdessä jotakin urheilulajia?

Vierailija
17.08.2025 |

Jotain kaksinpelejä tai  kestävyyslajeja?  Eikö nainen jää jälkeen esim. juoksussa.  

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelataan golfia yhdessä. Se on siitä kiva että isokaan tasoero ei haittaa, molemmat pelaa omaa peliä. 

Paljon on pariskuntia lajin parissa. 

Vierailija
22/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melonta ja purjehdus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melonta

Vierailija
24/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitajuoksu, moukarinheitto esim. Mikä estää?

Vierailija
25/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiurheilu ja sehän ei ole "yhtään" vaikeaa. Cha Cha Cha 💃🕺

Vierailija
26/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

avovesiuinti ja sauvakävely

Vierailija
27/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekanveto parina.

Vierailija
28/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Ajattelin itse aloittaa tän :)

Vierailija
29/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät tietenkään voi. Mikä ihmeen kysymys tuo oli?

Vierailija
30/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssi on oikein mukava laji harrastaa yhdessä. Toki on olemassa intensiteetiltään erilaisia paritanssilajeja, osa käy urheilusta, osa ei niinkään.

Vierailija
31/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köysikiipeily. Se on muuten sellainen laji, että kevyt nainen pieksee lihaksikkaan ja painavan miehen aika helposti 6-0. Tätä lajia ei voi harrastaa järkevästi muutoin kuin parina, jossa luottamus on kunnossa.

Köysikiipeily on tosiaan mielenkiintoinen laji. Me harrastetaan tätä kans miehen kanssa, ja ollaan kumpikin hyviä, mutta usein eri reiteillä.

Vierailija
32/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köysikiipeily. Se on muuten sellainen laji, että kevyt nainen pieksee lihaksikkaan ja painavan miehen aika helposti 6-0. Tätä lajia ei voi harrastaa järkevästi muutoin kuin parina, jossa luottamus on kunnossa.

Köysikiipeily on tosiaan mielenkiintoinen laji. Me harrastetaan tätä kans miehen kanssa, ja ollaan kumpikin hyviä, mutta usein eri reiteillä.

Sama täällä. Mä pärjään venyvyyttä ja notkeutta vaativilla reiteillä, samoin hyvin pienillä otteilla joita Suomen kalliot ovat täynnä. Mies pärjää jonkin verran paremmin täysin taakse päin kaltevalla seinällä jos otteet ovat hyviä. Mies kiskoo hetkellisesti vaikeita osuuksia, mutta minä jaksan kiivetä paljon, paljon pidempään. Sitten vielä psyykkinen puoli, miten kestää pudotuksia ja henkistä painetta, ei sukupuolta katso. 

Vierailija
33/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä nainen jäisi jälkeen juoksussa? En ole vielä kovin montaa miestä tavannut, joka jaksaisi juosta 10 km juoksuvauhdilla hölkkäämättä tai kävelemättä välissä.

Jos "tosissaan" harrastetaan, niin kyllähän se nainen jää reippaasti jälkeen keskimäärin. Mutta kevyitä "hölkkälenkkejä" (yli 6min/km) kyllä voi hyvin yhdessä juosta. 

Vierailija
34/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampumahiihto. Curling ym.

Vierailija
35/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drifting 

Vierailija
36/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mä pärjään venyvyyttä ja notkeutta vaativilla reiteillä, samoin hyvin pienillä otteilla joita Suomen kalliot ovat täynnä. Mies pärjää jonkin verran paremmin täysin taakse päin kaltevalla seinällä jos otteet ovat hyviä. Mies kiskoo hetkellisesti vaikeita osuuksia, mutta minä jaksan kiivetä paljon, paljon pidempään. Sitten vielä psyykkinen puoli, miten kestää pudotuksia ja henkistä painetta, ei sukupuolta katso. 

Sama täällä. Mies sanoo myös, että näytän paljon elegantimmalta seinällä kuin hän. :D 

Vierailija
37/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen kyllä ollut kaikkia miehiä nopeampi juoksemaan. Jos miehellä ei ole lahjoja ja naisella on, niin helppo homma. Ainut missä hävisin oli 100m. 

Mutta siis kysymykseen, ei tietenkään voi. Siitä on ihan lakikin. Me vain rikottiin sitä mun exän kanssa. 

Vierailija
38/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä nainen jäisi jälkeen juoksussa? En ole vielä kovin montaa miestä tavannut, joka jaksaisi juosta 10 km juoksuvauhdilla hölkkäämättä tai kävelemättä välissä.

Jos "tosissaan" harrastetaan, niin kyllähän se nainen jää reippaasti jälkeen keskimäärin. Mutta kevyitä "hölkkälenkkejä" (yli 6min/km) kyllä voi hyvin yhdessä juosta. 

Niin, se onkin hyvä kysymys mikä siinä on, ettei kovin moni mies harrasta juoksua tosissaan vaan menee ennemmin punttikselle tai maastopyöräilemään tms. Itse juoksen lähestulkoon aina reilusti alle 6 min/km, ja moni tapailemani mies on valitellut ettei pysy perässä. Ilomielin tapailisin miestä, joka juoksee mua kovempaa. 

Vierailija
39/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parempi kuin mieheni sekä juoksussa että kiipeilyssä, kun tapasimme. Sitten mies innostui lajeista, ja minä innostuin olemaan raskaana ja synnyttämään kolme kertaa. Nykyään hän on selvästi parempi.

Vierailija
40/89 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilajeista melkein kaikki. Alppihiihto, lumilautailu, maastohiihto, retkiluistelu. Lätkääkin voi leikkiä niin, että toinen on pelaaja ja toinen maalivahti 😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän