Voiko pariskunta harrastaa yhdessä jotakin urheilulajia?
Jotain kaksinpelejä tai kestävyyslajeja? Eikö nainen jää jälkeen esim. juoksussa.
Kommentit (89)
Aitajuoksu, moukarinheitto esim. Mikä estää?
Tanssiurheilu ja sehän ei ole "yhtään" vaikeaa. Cha Cha Cha 💃🕺
Seksi. Ajattelin itse aloittaa tän :)
No eivät tietenkään voi. Mikä ihmeen kysymys tuo oli?
Paritanssi on oikein mukava laji harrastaa yhdessä. Toki on olemassa intensiteetiltään erilaisia paritanssilajeja, osa käy urheilusta, osa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Köysikiipeily. Se on muuten sellainen laji, että kevyt nainen pieksee lihaksikkaan ja painavan miehen aika helposti 6-0. Tätä lajia ei voi harrastaa järkevästi muutoin kuin parina, jossa luottamus on kunnossa.
Köysikiipeily on tosiaan mielenkiintoinen laji. Me harrastetaan tätä kans miehen kanssa, ja ollaan kumpikin hyviä, mutta usein eri reiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köysikiipeily. Se on muuten sellainen laji, että kevyt nainen pieksee lihaksikkaan ja painavan miehen aika helposti 6-0. Tätä lajia ei voi harrastaa järkevästi muutoin kuin parina, jossa luottamus on kunnossa.
Köysikiipeily on tosiaan mielenkiintoinen laji. Me harrastetaan tätä kans miehen kanssa, ja ollaan kumpikin hyviä, mutta usein eri reiteillä.
Sama täällä. Mä pärjään venyvyyttä ja notkeutta vaativilla reiteillä, samoin hyvin pienillä otteilla joita Suomen kalliot ovat täynnä. Mies pärjää jonkin verran paremmin täysin taakse päin kaltevalla seinällä jos otteet ovat hyviä. Mies kiskoo hetkellisesti vaikeita osuuksia, mutta minä jaksan kiivetä paljon, paljon pidempään. Sitten vielä psyykkinen puoli, miten kestää pudotuksia ja henkistä painetta, ei sukupuolta katso.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä nainen jäisi jälkeen juoksussa? En ole vielä kovin montaa miestä tavannut, joka jaksaisi juosta 10 km juoksuvauhdilla hölkkäämättä tai kävelemättä välissä.
Jos "tosissaan" harrastetaan, niin kyllähän se nainen jää reippaasti jälkeen keskimäärin. Mutta kevyitä "hölkkälenkkejä" (yli 6min/km) kyllä voi hyvin yhdessä juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mä pärjään venyvyyttä ja notkeutta vaativilla reiteillä, samoin hyvin pienillä otteilla joita Suomen kalliot ovat täynnä. Mies pärjää jonkin verran paremmin täysin taakse päin kaltevalla seinällä jos otteet ovat hyviä. Mies kiskoo hetkellisesti vaikeita osuuksia, mutta minä jaksan kiivetä paljon, paljon pidempään. Sitten vielä psyykkinen puoli, miten kestää pudotuksia ja henkistä painetta, ei sukupuolta katso.
Sama täällä. Mies sanoo myös, että näytän paljon elegantimmalta seinällä kuin hän. :D
Jaa, mä olen kyllä ollut kaikkia miehiä nopeampi juoksemaan. Jos miehellä ei ole lahjoja ja naisella on, niin helppo homma. Ainut missä hävisin oli 100m.
Mutta siis kysymykseen, ei tietenkään voi. Siitä on ihan lakikin. Me vain rikottiin sitä mun exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä nainen jäisi jälkeen juoksussa? En ole vielä kovin montaa miestä tavannut, joka jaksaisi juosta 10 km juoksuvauhdilla hölkkäämättä tai kävelemättä välissä.
Jos "tosissaan" harrastetaan, niin kyllähän se nainen jää reippaasti jälkeen keskimäärin. Mutta kevyitä "hölkkälenkkejä" (yli 6min/km) kyllä voi hyvin yhdessä juosta.
Niin, se onkin hyvä kysymys mikä siinä on, ettei kovin moni mies harrasta juoksua tosissaan vaan menee ennemmin punttikselle tai maastopyöräilemään tms. Itse juoksen lähestulkoon aina reilusti alle 6 min/km, ja moni tapailemani mies on valitellut ettei pysy perässä. Ilomielin tapailisin miestä, joka juoksee mua kovempaa.
Mä olin parempi kuin mieheni sekä juoksussa että kiipeilyssä, kun tapasimme. Sitten mies innostui lajeista, ja minä innostuin olemaan raskaana ja synnyttämään kolme kertaa. Nykyään hän on selvästi parempi.
Talvilajeista melkein kaikki. Alppihiihto, lumilautailu, maastohiihto, retkiluistelu. Lätkääkin voi leikkiä niin, että toinen on pelaaja ja toinen maalivahti 😬
Me pelataan golfia yhdessä. Se on siitä kiva että isokaan tasoero ei haittaa, molemmat pelaa omaa peliä.
Paljon on pariskuntia lajin parissa.