Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kasvojen rasvaamisesta monta krt/vrk hyötyä

Vierailija
17.08.2025 |

Verrattuna siihen jos laittaa kasvovoidetta vain aamuisin tai iltaisin. Jos on esim. kotona koko päivän ja meikittä? Jos vaikka laittaa Aqualania neljä viisi krt /vrk. Anteeksi tyhmä kysymys.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa päivässä riittää, ellet sitten käy monta kertaa päivässä suihkussa. Kasvojen iho uusiutuu noin kerran kuukaudessa. Liiallisesta rasvauksesta tuskin on haittaa, mutta ei hyötyäkään, eihän iho ime voidetta määräänsä enempää.

Vierailija
4/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa voit tuolla jatkuvalla rasvaamisella kuivattaa ihosi. Pitäydy siis rutiinissasi.

Vierailija
5/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa päivässä riittää, ellet sitten käy monta kertaa päivässä suihkussa. Kasvojen iho uusiutuu noin kerran kuukaudessa. Liiallisesta rasvauksesta tuskin on haittaa, mutta ei hyötyäkään, eihän iho ime voidetta määräänsä enempää.

Onko tähän jotakin perustelua? Koska kyllähän se iho imee voidetta ainakin silmämääräisesti. Muista lapsuudesta perhetutun naisen, joka rasvasi kasvojaan noin 4-6 krt päivässä. Iho oli todella hyvässä kunnossa.

Vierailija
6/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa voit tuolla jatkuvalla rasvaamisella kuivattaa ihosi. Pitäydy siis rutiinissasi.

Sanoisin myös, että saa ongelmia aikaan jatkuvalla rasvauksella. Ihon kuuluu tuottaa omaakin rasvaa, jos se oppii ulkoisen avun varaan niin voi lopettaa tuotannon. 

Vierailija
7/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta onko nämä mutuilua vai löytyykö jotakin lähdettä väitteiden tueksi? Ettei tee hyvää iholle?

Vierailija
8/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan rasvannut kasvojani.

Vierailija
9/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään voi kuivattaa.

Se rasva vaan killuu siinä ihon pinnalla.

Vierailija
10/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aqualan tai Humektan eivät jää pinnalle, vaan imeytyvät. Vaikka rasvaisit 10 kertaa päivässä.

Vierailija
11/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on monta vuotta jo riittänyt rasvaus ainoastaan iltaisin pesujen jälkeen. Vain silmänympärysvoidetta laitan myös aamuisin. Pesen kasvot vain iltaisin siis. Ja iho on hyvässä kunnossa, ei epäpuhtuksia tmv. Olen nainen 48 v.

Markkinointiahan se vain on, että joka välissä pitäisi olla rasvaamassa ja ouunaamassa. Testaa mikä sopii sinulle, varmasti on suuria yksilöllisiä eroja kunkin tarpeissa kasvojen hoidossa/rasvauksessa.

Vierailija
12/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aqualan tai Humektan eivät jää pinnalle, vaan imeytyvät. Vaikka rasvaisit 10 kertaa päivässä.

Ne on suurimmaksi osaksi vettä. Vesi haihtuu kyllä pois siitä ja varsinaista rasvaa jää sen verran vähän, ettei se ihon pinnalla näy vaikkei syvemmälle imeytyisikään. 

Vierailija
13/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on monta vuotta jo riittänyt rasvaus ainoastaan iltaisin pesujen jälkeen. Vain silmänympärysvoidetta laitan myös aamuisin. Pesen kasvot vain iltaisin siis. Ja iho on hyvässä kunnossa, ei epäpuhtuksia tmv. Olen nainen 48 v.

Markkinointiahan se vain on, että joka välissä pitäisi olla rasvaamassa ja ouunaamassa. Testaa mikä sopii sinulle, varmasti on suuria yksilöllisiä eroja kunkin tarpeissa kasvojen hoidossa/rasvauksessa.

Minäkin rasvaan ja pesen vain kerran päivässä, kun on herkkä helposti reagoiva couperosa iho. Useamman kerran päivässä pesu ja rasvaaminen aiheuttaa minulla punoitusta ja kuumotusta, joten mitä vähemmän "hoidan" ihoa sen parempi.

Vierailija
14/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain illalla pesu, aamulla kasvovesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän