Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä synnytystapa arviossa tehdään?

Vierailija
05.04.2007 |

Tiedän toki että siellä pääetetään synnytystapa:). Mutta miten se tapahtuu? Kuka päättää? Minulla siis vaihtoehtoina käynnistys tai sektio, ellei vauva ihan ominpäin liian aikaisin päätä tulla.

MItä tuolla siis käytännössä tapahtuu? MInulla siis epäsuhta vauvan ja lantion koon kanssa, ja käynnistystä ovat lupailleet jos vauva ei vielä vk. 38 ole liian iso. Mutta sitähän ei taas voi vielä tietää minkä kokoinen silloin on kun siihen on 2 viikkoa aikaa. Tämä siis lähinnä kiinnostaa, että antavatko esim. jonkn päivämäärän milloin menen sairaalaan ja vauvalle tehdään vielä painoarvio, jos on liian iso joutuu sektioon ja jos mahtuu niin käynnistetään? Vai miten tällaisissa tapauksissa tehdään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan ultra, katsotaan vauvan mitat ja paino ja lantion mitta, jos se on tarpeen. Mikäli on jotain " ongelmia" niin voi joutua useastikin. Itselläni oli raskausdiabetes ja kävin 3 kertaa ns. synnytystapa-arvioissa viikon välein. Viikkoa ennen LA:ta ottivat suoraan siitä sisään sairaalaan ja päätettiin käynnistää. Mulla siihen vaikutti lapsen paino (yli 4kg, eikä sitten ollutkaan) ja se, että paino ei ollut -muka- noussut viikossa yhtään (se oli kyllä oikeasti virhemittaus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla