Torissa tinkaajat
Mulla myynnissä Torissa uudenveroinen tavara, jota myydään uutena hintaan 69,90e. Laitoin hinnaksi 30e. Tänään joku lähetti viestin myynkö 15e. Mistä näitä pällejä riittää jotka tarjoilee -50% valmiiksi todella halvaksi hinnoitellusta tuotteesta? Mulle ei ole rahakysymys, en tarvitse rahaa ja voisin yhtähyvin antaa tuotteen ilmaiseksi mutta noille idioottitinkijöille en vastaa mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Blokkaan kaikki käyttäjät, jotka kysyvät, onko käteismaksu ok. En kertakaikkiaan voi mitenkään tarkastaa setelin aitoutta, enkä kolikoilla tee mitään. Siksi vain tilisiirto tai mobilepay - hyvin käy kauppa. Mielummin myyn 20 eurolla mobile payn käyttäjälle kuin ihmiselle, joka ostaisi käteisellä 25 eurolla.
Joo ei todellakaan käteismaksuja. Niitä ehdottavat ovat takuuvarmasti tuilla eläviä jotka haluavat piilottaa maksuliikenteensä Kelalta.
Paljon voi pyytää kumiveneestä jossa on ovh hintalappu 300 ? Uusi paketissa
Vierailija kirjoitti:
50-100€ maks. Ei noita myydä kuitenkaan ovh:lla missään.
Vierailija kirjoitti:
200.
Tinkaajat ovat saatanasta. Voin antaa normialennuksen 10% mutta en alakilpalaulamaan näitten kanssa. Tavaraa on niin paljon myynnissä etä aina menee jotain kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin mielenkiintoisen eron torissa.
Kun asuin maaseutumaisessa kunnassa, lähialueella myytiin Torissa aivan mielettömän ylihintaisia käytettyjä tavaroita ja jos itse myi jotain, niin siitä tingattiin aina! Pk-seudulla sen sijaan ihmiset myyvät hyvää tavaraa edullisesti ja harvempi ostaja tinkaa. Ihme juttu.
Tämä. Ja nää tyypit (myyvät vanhaa tyynyä tai kirjastokorttia, hinta 40,-) juliatavat tiukasti myös, etteivät lähetä. Pitäis noutaa jostain missä kukaan ei käy, jstkn hemmetin Pulkkakoskelta tai Jyväskylästä. Toisaalta nämä ovat Torin parasta viihdettä.
Niin siis noille ei vastata mitään, kuten sinäkin teet? Missä ongelma?
Blokkaan kaikki käyttäjät, jotka kysyvät, onko käteismaksu ok. En kertakaikkiaan voi mitenkään tarkastaa setelin aitoutta, enkä kolikoilla tee mitään. Siksi vain tilisiirto tai mobilepay - hyvin käy kauppa. Mielummin myyn 20 eurolla mobile payn käyttäjälle kuin ihmiselle, joka ostaisi käteisellä 25 eurolla.