Jeesus puhui minulle unessa ja kertoi totuuden <3
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle ilmestyessään Jeesus puhuu aina Suomea. Onhan hän kaikkivoipa, joten ei hänen tarvitse mitään muinaishepreaa puhua.
Aivan. Siksipä ap paljastikin olevansa huijari, eli oikeasti sille puhui aramean kielen professori postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle ilmestyessään Jeesus puhuu aina Suomea. Onhan hän kaikkivoipa, joten ei hänen tarvitse mitään muinaishepreaa puhua.
Aivan. Siksipä ap paljastikin olevansa huijari, eli oikeasti sille puhui aramean kielen professori postiluukusta.
Jaakko Hämeenanttilakin on jo menehtynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut tullaan siis tempaisemaan yläilmoihin ennen kuin vääräuskoiset kuolevat täällä maan päällä?
Kyllä, Jumalan seurakunta temmataan pois silloin kun sen aika on. Kuka tietää, vaikka AP sen päivän näkisi.
Mitä vääräuskoisiin tulee, niin ei kupsahtaminen täällä maan päällä ole vielä mitään, vaan siitä vasta todellinen ja päättymätön helvetti alkaa.
Eri
Mistäs tiedät? Entä jos oletkin itse se vääräuskoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut tullaan siis tempaisemaan yläilmoihin ennen kuin vääräuskoiset kuolevat täällä maan päällä?
Kyllä, Jumalan seurakunta temmataan pois silloin kun sen aika on. Kuka tietää, vaikka AP sen päivän näkisi.
Mitä vääräuskoisiin tulee, niin ei kupsahtaminen täällä maan päällä ole vielä mitään, vaan siitä vasta todellinen ja päättymätön helvetti alkaa.
Eri
Ei voi tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eikö se ole uskon asia?
Ymmärrän, että jotkut uskoo Jumalaan, mutta, että Jeesukseen Jumalan poikana niin huoh. Juutalaiset eivät selkeästi ole liittyneet aikoinaan massahysteriaan, vaan pitäneet järjen päässä. Tästä syystä ovat olleet vainottuja vuosisatoja.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että jotkut uskoo Jumalaan, mutta, että Jeesukseen Jumalan poikana niin huoh. Juutalaiset eivät selkeästi ole liittyneet aikoinaan massahysteriaan, vaan pitäneet järjen päässä. Tästä syystä ovat olleet vainottuja vuosisatoja.
Ihmettelen myös miten joku voi uskoa Jumalan lähettäneen oman poikansa maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös miten joku voi uskoa Jumalan lähettäneen oman poikansa maahan.
Onhan se aika sadistista, mutta jos jumala on alien, joka ei ymmärrä kärsimyksen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Siitä tiedän koska Raamatussa niin lukee.
Sinä (ilmeisesti) et tunne Raamattua, joten et voi koskaan olla varma. Lukekaa siis rohkeasti Sanaa, niin saatte tietoa, eikä tarvitse elää mutujen varassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kyllä, Seurakunta temmataan pois muttei seurakuntalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet valittu?
Alepan kassaksi! -Ap
Kylläpä te kovasti odotatte että Jeesus tulee ja kertoo teille jotakin. Voitte varmaankin lähinnä vain odottaa.
Ei se odottamalla taida tulla ja olinpaikkansa voi olla hyvin piilotettuna.
Kaikki maallinen omaisuus myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet valittu?
Alepan kassaksi! -Ap
Oho 😮 näinä päivinä on siunaus tulla valituksinsatojen joukosta!
Orjien vapautus laulu YouTube Zack Williams no longer slaves.
Mistähän STALIN oli saanut nimensä JOFEF JOSIF.
Ehkäpä sillä unella oli joku toinen tarkoitus.
No kerro nyt ihmeessä meillekin, mitä se sitten kertoi, ja siis mistä asiasta totuuden?
Ripulikakkani muodosti jeesuksen Ido 59:n posliinipinnalle. Se ei puhunut suomea, mutta haisi hyvin voimallisesti.