Mies ehdottaa lomakohteita kuten
Hawaji, fidzi, uusi seelanti, tahiti, seychellit. Ei tosiaan kuulemma halua mihinkään kreikkaan tai espanjaan koska ei ole mitään nähtävää.
Kommentit (28)
Anna lomarahasi lapsellesi se tuhlaa ne.
Mä taas tykkään reissata Euroopassa, koska lentomatka on lyhyt - pääsee jopa helposti maata pitkin sekä ei tarvitse miettiä rokotteita ym.
Jossain Sardiniassa on ihan yhtä hienoa kuin Karibialla ja Liparisaaret ei paljoa kalpene Hawaijille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tietääkseni kissanlihatarinaa kukaan kertonut muualla kuin tässä ketjussa. Mutta en seuraa palstaa säännöllisesti, joten varmaksi en voi sanoa.
On ollut, hyvin monessa ketjussa.
Olen ollut tahitilla. Papetee on se saari. On siellä hienot rannat ja mökit veden päällä. Kirkas vesi ja hait uiskentelee siellä. Ruoka on hyvää ja meillä oli ainakin 24/7 huonepalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tietääkseni kissanlihatarinaa kukaan kertonut muualla kuin tässä ketjussa. Mutta en seuraa palstaa säännöllisesti, joten varmaksi en voi sanoa.
Ollut varmaan yli kymmenessä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut varmaan yli kymmenessä ketjussa.
Ei voi olla totta.
Tehkää kompromissi, hän menee Bankokkiin ja sinä Gambiaan.
Elätte sitten onnellisina elämänne loppuun asti, kumpikin tahollaan.