Mies ehdottaa lomakohteita kuten
Hawaji, fidzi, uusi seelanti, tahiti, seychellit. Ei tosiaan kuulemma halua mihinkään kreikkaan tai espanjaan koska ei ole mitään nähtävää.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tietääkseni kissanlihatarinaa kukaan kertonut muualla kuin tässä ketjussa. Mutta en seuraa palstaa säännöllisesti, joten varmaksi en voi sanoa.
Eli et tiedä mistään mitään, mutta suu pitää silti avata ja sormet vielä näppäimille?
Mikä vika miehen ehdottamissa kohteissa?
No tähän aikaa vuodesta ei ainakaa kannata lähteä Kreikkaan eikä Espanjaan.
Kanarialla ne vihaa turisteja ja siellä on huumeita paljon nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tietääkseni kissanlihatarinaa kukaan kertonut muualla kuin tässä ketjussa. Mutta en seuraa palstaa säännöllisesti, joten varmaksi en voi sanoa.
Eli et tiedä mistään mitään, mutta suu pitää silti avata ja sormet vielä näppäimille?
Moi Krisse!
Miks oot niin kade kaikesta tuntemattomille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut, hyvin monessa ketjussa.
On se ainkin 50 kertaa postannut sen. Antas jo periks.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tahitilla. Papetee on se saari. On siellä hienot rannat ja mökit veden päällä. Kirkas vesi ja hait uiskentelee siellä. Ruoka on hyvää ja meillä oli ainakin 24/7 huonepalvelu.
Se on kylläkin Papeete.
Vierailija kirjoitti:
No tähän aikaa vuodesta ei ainakaa kannata lähteä Kreikkaan eikä Espanjaan.
Etelä-Espanjassa voi olla joulukuussakin 20 astetta lämmintä, vaikka uintikelit alkavat olla ohi jo marraskuussa.
Tietenkin pitää seurata omia haaveita ja mennä sinne minne oikeasti haluaa eikä tyytyä mihinkään Kreikkaan tai Espanjaa.
Me matkustetaan harvoin, mutta tyylillä. Ollaan käyty mm. Seychelleillä, Malediiveilla, Fidzillä ja useammallakin Karibian saarella. Mieluummin matkustetaan parin-kolmen vuoden välein sellaiseen paikkaan mihin oikeasti halutaan kuin että käytäisiin kerran vuodessa jossain Kanarialla tai Kreikan saaristossa ym tylsässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut, hyvin monessa ketjussa.
On se ainkin 50 kertaa postannut sen. Antas jo periks.
Minusta se oli kiinnostava tarina. En ole ennen lukenut sitä. Jännittävä kun oli kissasta tehtyä keittoa
AP tuttu tekijä asialla. Nyt loma matkat. Tää on niin tylsää. Et taaskaan päässyt ulos edes kauppaan. Volttasit ruokaa. Kämppä aivan rytökärpän pesä. Suihkussa et ole käynyt viikkoihin.
Jospa etsisit sanalla "kulkukissoja", niin näet monessako ketjussa tarina toistuu.