Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni " kehui" minua juuri mm. idiootiksi ja tyhmäksi, jonka kanssa ei voi jutella mistään.

Vierailija
04.04.2007 |

Kylläpä onkin mukava olo, eikä ole ensimmäinen kerta.

Ihme on, että minulla silti on paljon hyviä ystäviä ja kavereita ja saan uusia kavereita helposti ja heidän kanssa juttu luistaa... Mieheni kanssa taas alamme heti väittelemään jostakin täysin asiaankuulumattomasta (tai mielestäni mies on se pilkun kaivelija), sama juttu on hänen äitinsä, rakkaan anoppini kanssa. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja kolme lasta on.

Miten opimme keskustelemaan? Vai opimmeko mitenkään? Onko muilla tällaista tilannetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SÄ istut vaan nyt koneella ja näpyttelet turhimmalla nettisaitilla?!

Kyllä mä olisin puhumassa mieheni kanssa jos olisi joku asia mikä ahdistaisi suhteessa ja mies olisi minuun ihan kypsänä.

Turhaan sä täällä kehut kavereillasi ja mahtavuudellasi. Suhteenne on päin persettä ja sinä olet ihan yhtä syyllinen kuin miehesikin. Tee jotain asialle tai oikeasti olet tosi idiootti ja tyhmä.

Vierailija
2/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anoppi on samanlainen. Mekin oltu jo 14v yhessä. Ennen ei ollu tuommonen. En tiedä mikä sille tullu, ukolle siis. Anoppi ollu aina samanlainen. Mulla kans mies osaa haukkumisen taidon, kuten myös rakastamisen taidonkin. Joten kai se vaatii vaan lisää koulutusta... Eli yhteiseloa :) Koskaan ei opi tuntemaan toista läpikotaisin, onneksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan olenko yrittänyt keskustella mieheni kanssa? Kymmenen vuoden sisälle mahtuu useampikin keskustelu. Mieheni ei ole todellakaan ihmisistä helpoin, sen ovat todenneet kaikki hänen lähellään olevat (myös työpaikalla) ja myös miehelle se on sanottu.

Ja en kehu kavereillani ja mahtavuudellani todellakaan, vaan vain yritän kertoa, että muiden kanssa pystyn juttelemaan lähes kaikesta, mutta mieheni kanssa jostakin syystä keskustelusta ei tule mitään. Ehkä suhteemme on niinkuin sanoit " päin persettä" ja kyllä, olen siihen mitä ilmeisemmin itsekin syyllinen, se nyt on selvä. Tällä erää mies ei halua keskustella kanssani enää mistään joten miksi ihmeessä en olisi täällä koneella?

ap

Vierailija
4/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on minusta kaiken perusta ja se ei teillä toimi. Miksi helvetissä kiusaat itseäsi sitten tuollaisessa suhteessa??

-2-

Vierailija
5/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pellolle tuollainen ukko! Haluaa sinua alistaa! Pian et uskalla mitään jos vielä anoppikin samaa maata!

Vierailija
6/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tilanne on vain joskus näin paha, hyviä hetkiä on ehdottomasti enemmän kuin huonoja vaikka tavallaan olenkin vähän varpaillani koko ajan. Erosta olemme puhuneet, mutta kumpikaan ei sitä halua vaan yhdessä ollaan päätetty jatkaa vaikeuksista huolimatta. Ehkä olen myös puutunut ja turtunut tälle tilanteelle jo jotenkin.

ap

Vierailija
7/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hienoa" mallia annatte lapsillenne. Näin keskustellaan rakentavasti ja otetaan huomioon toisen mielipiteet ja tunteet.

Menkää terapiaan molemmat. Ihan vaan vaikka lastenne vuoksi.