Saatiin eilen tietää et saamme pojan.. :) Nimeä mietittiin.. :)
Mitä mieltä nimestä Misha? Lisä ehdotukset on tervetulleita vaikka saimmekin edellisessä ketjussa tosi hyviä vaihtoehtoja..
Kommentit (9)
Jos etunimeksi tulee Misha niin mitä toiseksi nimeksi ja kolmanneksi? Oon tosi huono näitten nimien kanssa..
Misha on kiva, ehkei ihan minun makuuni =)
Tässä joitain kivoja nimiä:
Miso
Miska
Milo
Miho
Misael
Miro
Mirko
Matte
Manu/Maunu
Samu
Samuel
Jonne
Joona
Joshua
Jimi
Jami
mannerto:
Misha on kiva, ehkei ihan minun makuuni =)Tässä joitain kivoja nimiä:
Miso- Ei
Miska- Harkitaan
Milo- Kaverin koira
Miho- Ei
Misael- Harkitaan
Miro- Liian yleinen
Mirko- Harkitaan
Matte- Harkitaan
Manu/Maunu- Ei
Samu- Ei
Samuel- Harkitaan
Jonne- Harkitaan
Joona- Harkitaan
Joshua- Harkitaan
Jimi- Harkitaan
Jami- Ei
Mutta silti toisia nimiä Mishalle jos valitsemme nimeksi sen..
Misha Elmo August
Misha Manu Marius
Misha Eetu Artturi
Misha Kaius Kasimir
Misha Sasu Sebastian
Misha Jami Joonatan
Misha Hugo Hermanni
Misha Iiikka Elmeri
Misha Onni Emerik
Misha Aatu Ilari
körömölli:
Misha Elmo August
Misha Manu Marius
Misha Eetu Artturi
Misha Kaius Kasimir
Misha Sasu Sebastian
Misha Jami Joonatan
Misha Hugo Hermanni
Misha Iiikka Elmeri
Misha Onni Emerik
Misha Aatu Ilari
Kaikkia ehdotuksiasi harkitaan körömölli.. :)
Siis ihan Mis-Ha? Vai miten?
Minusta se on ihan kaunis nimi, mutta työ ääntäminen vähän mietityttää, että joutuuko sitä sitten selittelemään aina, siis kirjoitusasua ja ääntämistä?
Tämä ei tietenkään ole kaikille ongelma, mä vaan olen tarkka näiden ääntämisten kanssa niinkuin pitkällä tähtäimellä ajateltuna. Miehelläni on vain 3 kaimaa Suomessa (enkä tiedä onko muilla ko. nimi etunimenä vai ei), ja hän joutuu AINA tavaamaan nimensä. Ikää on jo yli 30v ja taitaa olla loppuiän homma hänelle. Välillä se siis rasittaa.
Minä ehdottaisin siis miltei samaa nimeä Miska :)
sovi minun suuhuni tuo Misha.. Kivempi olis Miska. Ja ihan vasta ihastuin Aapo nimeen.. Mutta maailma on nimiä täynnä, joten kannattee miettiä ehkä lähisuvusta semmosia sopivia. Ja me ollaan annettu pojille molemmille yksi isänsä nimi. Vähän jatkumoa :)
Misha äännetään niin kuin kirjotetaanki.. Mäki oon miettiny tota et miten se sit äännetään... Ekana pojasta piti tulla Yannis mut en sit tiedä miten sekin ois äännetty varmaanki Jannis, Janis.. En mä haluu siit poitsulle mitään ongelmaa et pitää miettiä jos siitä tulisikin sittenki vaan Miska eikä Misha.. :)
Jasmin, Daniela ja poitsu rv. 18+1
todella paljon ja koen sen hyvin miehekkaaksi pehmeast aantamisesta huolimatta. Paljon kivampi kuin esim Misael tai Mikael jne.