Leila sai Temusta pienen kuolleen lepakon tilauksen mukana
Kommentit (16)
Miettikääs kun tuohon testaamattomaan temuroskaan törmää jo kirppareillakin ja päiväkodeissa.
"Ihan turvallista tilata tuolta ja vielä niin edullista!" No, useimmat tajuaa, että täytyyhän siinä olla jokin koira hauduttana, nyt vain sattui lepakko 😆
Tuo paketti ei ole Temusta. Temusta ei tulle tavarat tuon näköisessä pakkauksessa. Olen tilannut paljon Temusta, kaikki tavarat ollet hyviä. Suomalaiset kauppiaat yrittävät mollata Tällaisilla julkaisuilla Temua. Nyt ihmiset ostavat suoraan Temusta, eivätkä suostu maksamaan kymmenkertaista hintaa Suomen kauppiaalle.
Ja pari ludetta joita ei edes huomannut.
Suomessa laitetaan esim. suku-laku pakettiin kaupanpäällisiksi. Ehkä tuossakin oli ajatuksena laittaa pientä naposteltavaa paketin kylkiäiseksi.
Voi helvata sentään! Sieltä se vaan Leila ja kaverit tilaa tänne suoraan paketissa jonkun lepakoiden levittämän tappavan taudin. On tarjolla eri tyyppistä koronaa, ebolaa ja ties mitä. Toivottavasti Temusta tilaaminen kielletään koko EU:ssa!
Temutilaukset pitäs kieltää, ennen kuin tulee muityakin tuliaisia kylkiäisinä. Tavaroita ei ole testattu.
"Ihan samoja lepakoita on Tokmannilla, maksaa vaan enemmän." :D
Ihan hyvää tavaraa se on halvalla, pyyhkästään vaan pahimmat lepakon rähmät ja russakat pois pakkauksen päältä ja ei kun käyttöön.
Mitä turhaan testaamaan.
Lepakko parka :(
- No mee elvyttään...
Mun puolesta näille idiooteille saisi lähettää vaikka paskaa paketissa. Sitähän ne käytännössä tilaakin.
Vierailija kirjoitti:
Temutilaukset pitäs kieltää, ennen kuin tulee muityakin tuliaisia kylkiäisinä. Tavaroita ei ole testattu.
Tulipalo
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/d92d54e8-e984-452f-9be2-ebb3fe73…
Vierailija kirjoitti:
Tuo paketti ei ole Temusta. Temusta ei tulle tavarat tuon näköisessä pakkauksessa. Olen tilannut paljon Temusta, kaikki tavarat ollet hyviä. Suomalaiset kauppiaat yrittävät mollata Tällaisilla julkaisuilla Temua. Nyt ihmiset ostavat suoraan Temusta, eivätkä suostu maksamaan kymmenkertaista hintaa Suomen kauppiaalle.
Sama. Hain just paketin joita olen useita satoja tilannut eikä taaskaan mitään valittamisen aihetta. Kiinassa ei ole varaa alkaa pelleilemään tuolla tavalla, koska bisnes loppuu tasan heti siihen paikkaan. Mustamaalaustahan tuossa yritetään Temua kohtaan.
upuup