Kaksi viikkoa syömättä
Kannattaako? Nesteytyksestä pidän tietenkin huolen.
Kommentit (44)
Mun ongelma on eten osaa töiden lisäksi hakea tukia, kun tukien hakeminen on niin vaikeaa, niin siksi saatan joutua olemaan joskus kuukaudenkin syömättä ja etsin ruokaa roskiksista ja luonnosta.
Tosi nöyryyttävää tavallaan. Kesäkuussa en saanut tukia kun olin tehnyt jonkun virheen ja näin ihan kirjaimellisesti nälkää. Omat vanhemmat kauhistui kun nki mut ja itkin vaan. Jätti 20e mulle. Olin laihtunutt niin paljon että epälivät huumeen käyttöjäksi :/
Onneksi koulu alkoi niin saa syödä. KEsä on meille opiskelijoille pahinta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa ajattelin paastota kaksi viikkoa ja puhdistaa kehoa.
- Ei elimistöä tarvitse mitenkään puhdistaa, vaan keho tekee sen kyllä itse. Markkinointi ja valtava terveysbusiness luo turhia tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa ajattelin paastota kaksi viikkoa ja puhdistaa kehoa.
- Ei elimistöä tarvitse mitenkään puhdistaa, vaan keho tekee sen kyllä itse. Markkinointi ja valtava terveysbusiness luo turhia tapoja.
Kyllä aineenvaihduntaa voi nopeuttaa erilaisilla puhdistavilla antioksidanteilla ja luonnon piristeillä. Olet väärässä.
Suomalainen opiskelija on kyllä vaikea peli. Monet lopettaa opinnot kesken ja pelissä ei oikein tallennuskaan pelaa.
Ei voi jatkaa siitä mihin viimeksi jäi, jos opinnot vanhenee ja vaikein on ylläpitää health levelit sellaisella tasolla että jaksaisi elää ylipäätään elämää.
Mitä se opintotuki olikaan?
Alle 300e kk
Kyllähän työttömänäkin elää mukavemmin, eikä opinnot työllistä.