Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi viikkoa syömättä

Vierailija
17.08.2025 |

Kannattaako? Nesteytyksestä pidän tietenkin huolen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pitänyt pätkäpaastoa n kuukauden ajan. Voisin itsekin kokeilla pidempään, mutta mietin lähinnä ravintoaineiden puutoksia... kalsium ja rauta, proteiini tietysti. 

Proteiinista ei tule puutosta, koska elimistö saa sitä lihaksia purkamalla.

Vierailija
22/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kokeilet ensin olla 24h syömättä. Ja sit 48h. Tuokin on jo aika hyvin. Mitä turhia venyttää paastoa kahteen viikkoon? Oletko työtön vain miten ajattelit arjesta selvitä syömättä?

Paastoaminen ei tarkoita täydellistä syömättömyyttä vaan valikoivaa syömistä ja ravinnon määrän vähentämistä.

Ei vaan tuo on dieetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän 2 viikon syömättömyydessä jopa kaksikymppiä. Se on suuri raha. Parilla kympillä saa kaksi isoa kassillista ruokaa myöhemmin. 

Vierailija
24/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan normaalijärjellä varustettu lähtisi tuollaiseen rääkkiin? Ei mitään järkeä tuollaisessa.

Tosi monen matalapalkka-alan duunarin todellisuutta kuun lopusta, että saa ladattua yli kuudenkympin julkisen kortin, jolla pääsee töihin.

Opiskelijoille lähes pakkoa, koska rahaa ei ole. Työttömälle liiankin yleistä muttei niin yleistä kuin opiskelijoille.

Mannaryynejä kannattaa ostaa varastoon. Desin sekoittaa veteen ja nielee ykkösellä alas, niin pahin nälkä menee pois.

Mä olen pienituloinen enkä silti elä yhtäkään päivää syömättä. Pitää osata ostaa halpaa ja pitää yllä varastoja. 

Kokoomuslainen sinä olet.

Vierailija
25/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhan voi tehdä vähemmänkin tuskallisilla tavoilla

Peukun käytöllä?

Vierailija
26/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen töissä käyvä. Ei tuo mitään ihmeellistä energiaa vaadi. Nyt vähän omaa panostusta asiaan eikä kitistä vain lapsellisesti, että ei onnistu multa. Katse peiliin nyt.

Olet tehnyt tahtomattasi ylipitkää päivää ylityötunteja on kertynyt melkein 12h. Menet bussiin ja bussi ajaa kotiovellesi, mutta kilometria ennen on kaupat. Et jaksa. Haluat mennä suoraan kotiisi. Edellisestä ruokailusta tai tauosta on aikaa jo 7 tuntia. Nälkä on kova. 

Kotiin tultua rojahdat heti sänkyyn ja herätys aamulla klo 4. Sama jatkuu taas koko viikon. Lihakset tärisee ja päätä särkee kun et ole syönyt ja jaksannut käydä kaupassa raskaan työpäivän takia ja joka päivä on pakollista ylityötä tarjolla. 

Vierailija
27/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan normaalijärjellä varustettu lähtisi tuollaiseen rääkkiin? Ei mitään järkeä tuollaisessa.

Tosi monen matalapalkka-alan duunarin todellisuutta kuun lopusta, että saa ladattua yli kuudenkympin julkisen kortin, jolla pääsee töihin.

Opiskelijoille lähes pakkoa, koska rahaa ei ole. Työttömälle liiankin yleistä muttei niin yleistä kuin opiskelijoille.

Mannaryynejä kannattaa ostaa varastoon. Desin sekoittaa veteen ja nielee ykkösellä alas, niin pahin nälkä menee pois.

Mä olen pienituloinen enkä silti elä yhtäkään päivää syömättä. Pitää osata ostaa halpaa ja pitää yllä varastoja. 

Kyllähän duunari tarvii lauantain pullonsa. Jos ostaa pullon lauantaisin, niin pari viikkosa joutuu ole syömättä. Nykyänä ei oo varaa juoda viikonloppunakaan pitää olla syömättä. No alkoholi menee päähän paremmin kun ei syö mitään

Vierailija
28/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän duunari tarvii lauantain pullonsa. Jos ostaa pullon lauantaisin, niin pari

peukku on halvempaa kuin viinat

Vierailija
29/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättä pitää olla, että on varaa ryypätä. Tähän on tultu.

Vierailija
30/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa ajattelin paastota kaksi viikkoa ja puhdistaa kehoa.  

Keho puhdistuu nimenomaan terveellisellä ruualla. Esim. Hedelmät, marjat, vihannekset.

Vierailija
31/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÖLLÖ RAHAOULA TAI ITSARI MILESSÄ. MULLA ON AIKA VÄHÄN KOTIVARAA,MUTTA OLI VAIKKA MITRÄ LIHASOOSIA- PASTAA SOOSELLA, SILKAKKAPIVEHVEJÄ. KAALIKÄÄRYLEITÄ, MAKARONILOOTAA,KARJALANPAISTIA JNE OLISI  KUN TULIST TÄNNE, VIERASHUONE, KATSOTAAN AAMULLA MITES ELÄMÄ SITTEN ALKAA PELITTÄÄ. KYLL MÄÄ AUTAN.

Vierailija
32/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslainen sinä olet.

No enkä ole vaan elän 1400 euron nettotuloilla. Olet typerys.

Vierailija
33/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän duunari tarvii lauantain pullonsa. Jos ostaa pullon lauantaisin, niin pari

Mä en vähiä rahojani käytä alkoholiin. Omaa tyhmyyttä jos mielummin käyttää rahansa viinaan kuin ruokaan.

Vierailija
34/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen töissä käyvä. Ei tuo mitään ihmeellistä energiaa vaadi. Nyt vähän omaa panostusta asiaan eikä kitistä vain lapsellisesti, että ei onnistu multa. Katse peiliin nyt.

Olet tehnyt tahtomattasi ylipitkää päivää ylityötunteja on kertynyt melkein 12h. Menet bussiin ja bussi ajaa kotiovellesi, mutta kilometria ennen on kaupat. Et jaksa. Haluat mennä suoraan kotiisi. Edellisestä ruokailusta tai tauosta on aikaa jo 7 tuntia. Nälkä on kova. 

Kotiin tultua rojahdat heti sänkyyn ja herätys aamulla klo 4. Sama jatkuu taas koko viikon. Lihakset tärisee ja päätä särkee kun et ole syönyt ja jaksannut käydä kaupassa raskaan työpäivän takia ja joka päivä on pakollista ylityötä tarjolla. 

Edelleen oma moka. Sä tuskin olet joka päivässä töissä. Normaalilla järjellä varustettu osaa mennä viikonloppuna kauppaan ja ostaa viikon ruokatarvikkeet. Lisäksi osaa myös pitää ruokavarastoa itsellään. Luuletko sä, että meillä muilla ei ole rankkaa töissä ja elämässä muutenkin? Ruokaa mulla on silti aina ollut.

Vierailija
35/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kokeilet ensin olla 24h syömättä. Ja sit 48h. Tuokin on jo aika hyvin. Mitä turhia venyttää paastoa kahteen viikkoon? Oletko työtön vain miten ajattelit arjesta selvitä syömättä?

Työssä käyvät ahmivat päivästä toiseen kaikenlaista ja lihovat siksi aina muodottimiksi.

Vierailija
36/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon vegaanikuuri voisi olla parempi kuin paasto. 

Paljon hedelmiä, kasviksia, marjoja ja kasvisproteiinia, papuja jne.. täysjyvää. Siitä sitten pikkuhiljaa lisäilee kalaa, kana, munia.

Paasto vie voimat ja lihakset, ja menetetty paino tulee samantien takaisin, läskinä... Mieluummin tavoitella vahvaa ja tervettä kehoa ja olemusta.

Vierailija
37/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa. Onko taas rahat niin loppu ettei ole varaa ostaa ruokaakaan?

Vierailija
38/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töistä ja tässä maassa kaupat menee kiinni jo klo 20. Joten en taaskaan saanut ostettua mitään. Toki pitäisi jaksa lähteä 24h kauppoihin, mutta ostaisin kuitenkin alkoholia joten en mene. Vitutuskäyrät on nin korkealla etten mene. Huomenna herätys taas klo 4

Vierailija
39/44 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten elämänhallinta on kyllä jäätävällä tasolla. Jokainen on itse vastuussa itsestään ja omasta ruuan ja työn rytmistään. itse paastoan terveyssyistä 1-6vrk mutta jos en paastoa, syön vaikka pelkkää voita! Oikeesti, huolehtikaa itse itsestänne luuserit.

Vierailija
40/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bloody faking Hunger GAMES

eps. Jos opiskelijana on tyyliin valintana syödä pelkkään nuudelia tai makaroonia, riisiä, pelkistään perunaa, nini jätän suosiolla vain syömättä.

Ei mun tarvi ihmisenä alentua syömään tuollaista. Minulle ja muille maapallon kansalaisille kuuluu ihan terve normaali ruokavalio. Etenkin kun multa oletetaan opiskelua minimiresursseilla. Koulutuksesta on leikattu ja oletetaan että opiskelen itseni tuottavaksi, enkä esimerkiksii ala käyttämään peukkua ahdingossani.

Tosi monet alkaa. Koska eihän sellainen elämä ole mistään kotoisin länsimaissa, että pitää pelkkää riisiä syödä melkein aikuisen kasvavan ihmisen saatana. Samalla kun buumerit elää leveästi. Sen näkee kuinka leveästi elävät talvisinkin. Pukeutuvat kalliisiin talvivaatteisiin ja mulla on kylmät kesälenkkarit jalassa ja nilkat paljaana, kun ei ole vaatteisiinkaan varaa.

Ja joku pomo antaa viikkotunteja sen  verran että saan jonkun kämäsen 800e kk rahaa?

Arvaa tekeekö miel jatkaa tätä huonosti suunniteltua videopeliä?

Vaikeustasoa on vedetty vähän liian korkealle mun makuun että tekisi mieli jatkaa enää. Olenkin nyt lopettanut opintoni ja en tule opiskelemaan enää ikinä mitään. 

Kiitos huonoille pelisuunnittelijoille. Paska peli. Pelaan mieluummin jotain omaa peliäni jatkossa ilman teitä.