Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ananas väärinpäin

Vierailija
17.08.2025 |

Olin tänään kaupassa ja vastaan tuli pariskunta kärryjensä kanssa. Silmään pisti, että kärryissä oli ananas väärinpäin. Ikään kuin aseteltuna ostosten päälle. Olen kuullut huhuja tuon tarkoituksesta. Pitääkö huhut paikkansa swingaajien merkistä ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sananA

Vierailija
2/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ja nimenomaan niin, että sinun olisi pitänyt uittaa heissä molemmissa kaluasi siellä kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin maailmalla on merkkinä swingeriä harrastavien parien kohdalla.

Vierailija
4/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on swinger?

Vierailija
5/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa ihmisiä /pariskuntaa jotka harrastavat parinvaihtoa toisten swingereiden kanssa.

Vierailija
6/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa ihmisiä /pariskuntaa jotka harrastavat parinvaihtoa toisten swingereiden kanssa.

Eli parit vaan vaihtoon, mutta ei mitään yhteisiä orgioita?

Vierailija
7/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon onnistuminen niin että kaikki neljä olisivat tyytyväisiä tuntuu äärimmäisen vaikealta. Se että edes parien välillä elo ja seksi toimivat, niin tässä putäisi kahden satunnaisen parin onnistua samassa 🤔

Vierailija
8/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkiä nuo vaihdokset normaalusti on? Puhutaanko päivistä vai viikoista?

Vierailija
9/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös ryhmässä naidaan välillä tai kolmenkimppoja.

Vierailija
10/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swiger parinvaihto on perseestä. Mutta cuckold jutut on must. Olen lähes keski-ikäinen nainen ja en voi sietää noita parinvaihtojuttuja, mutta aisankannatus on in. Noissa parinvaihtojutuissa on ihan tolkuttomasti kaikkia ongelmia ja säätämistä, mutta cuckold on selkeä ja jokainen tietää paikkansa. Mies haluaa katsella, nainen haluaa nussia ja bull panee. Ei mitään epäselviä statuksia. 

Vierailija
11/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin siskoseni, kunnon pano tai panoja, ja se on sitten siinä. Lizz 37 v.

Vierailija
12/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ananas on väärinpäin? Mulla on tässä pöydällä ananas enkä kyllä yhtään osaa sanoa onko se nyt oikein vai väärinpäin. Sehän kasvaa sellaisessa pensaassa eikä siis roiku mitenkään vaan tököttää siinä puskan keskellä, niin että ne vihreät lehdet on sen alapuolella. Eli se asento lienee ananaksen mielestä oikeinpäin, mutta ihmiset pitää noita niinpäin että vihreät lehdet on ylöspäin. 

Eli milloin se ananas nyt teidän mielestä on väärinpäin?

Vierailija
13/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa taas saivartelua...

Vierailija
14/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swiger parinvaihto on perseestä. Mutta cuckold jutut on must. Olen lähes keski-ikäinen nainen ja en voi sietää noita parinvaihtojuttuja, mutta aisankannatus on in. Noissa parinvaihtojutuissa on ihan tolkuttomasti kaikkia ongelmia ja säätämistä, mutta cuckold on selkeä ja jokainen tietää paikkansa. Mies haluaa katsella, nainen haluaa nussia ja bull panee. Ei mitään epäselviä statuksia. 

Kukin tyylillään. Ei kannata alkaa tuomitsemaan muita, jos itse tykkää eri asioista. Antaa kaikkien nauttia niistä jutuista, mistä saa nautintoa.

Vierailija
15/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme swingereitä. Usein noissa parinvaihdoissa on vaikea saada kaikkia osapuolia tyytyväisiksi. Silloin ei tietenkään hommalähde edes alkuun, vaan tyydytään vaikka juomaan kahvit ja rupatelaan. Yksi tykkää toisesta jne... Isommissa orgioissa homma onnistuu paremmin, kun jokaisella on tiedossa mitä tapahtuu. Jos minulla sattuu olemaan kimpassa vaikka viisi miestä yhtäaikaa, ei siinä ehdi katsomaan kovin tarkkaan kuka milloin on panovuorossa. Monesti mies on mukana katsomassa, että kaikki käyttävät kondomia. Pidän orgioita parempana jos haluan paljon seksiä.

Vierailija
16/16 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa taas saivartelua...

Mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme