Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut nyt viikon laihdutuskuurilla ja huomaan jo muutoksia.

Vierailija
16.08.2025 |

Suoli toimii hyvin, uloste on aina kiinteää ja piereskely on vähentynyt. Olen jättänyt hiilihydraatit pois eli leipä ja einekset on jäännyt pois. Ruokavalio koostuu kalasta,kanasta,vihanneksista,hedelmistä,pähkinöistä,raejuusto,maitorahka ja janojuomaksi on vissyä sekä vettä. 

Ennen ruokailurytmit oli miten sattuu ja hotkin suuria määriä ruokaa kerralla, nyt on pienemmät annoskoot ja suht tasaiset ruokailurytmit.

Kerran olen kävellyt 8 kilsan lenkin ja tavoitteena on vähintään kerran viikossa lenkkeillä!

Onko muilla palstalaisilla laihdutuskuuri menossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Muutama kesäkilo pois ja ehkä siitäkin vähän vielä ylimääräistä. Haluan pitää varani, ettei lähde enää yhtään pullahtamaan, siitä on aiempaa kokemusta. 

Ap:n listaan lisättynä minulla marjat, kananmunat, Salakis 0 jogurtti, ja juustoa kyllä käytän esim. uunikasvisten päällä. Isoja salaatteja teen ja syön hyvin. Leivän jättäminen muutaman päivän jälkeen ihan luontevaa, vaikka luulin,  että olisi ollut vaikein rasti. 

Vierailija
2/5 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kuurit pysyviä muutoksia tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva nähdä välillä, että joku oikeasti huomaa nämä hyvätkin puolet. Tärkeintä tietty löytää sellainen dieetti jota jaksaisi syödä koko elämän ja mitä pidemmälle diettailussa menee niin huomaa, että pystyy syömään herkkujakin sekä juuri niitä ruokia mistä itse tykkää.

Vierailija
4/5 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, multa lähtenyt nyt 6 kg 1,5 kuukaudessa. Kävelen tunnin joka päivä ja olen muuttanut ruokailua jonkin verran. 

Vierailija
5/5 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä viitsi valehdella, et ole jättänyt hiilihydraatteja pois.