Auttakaa mua spekuloimaan...
Tilanne on tämä:
Mulla ja työkaverillani on jonkinsortin flirttisuhde. Siis sellaista hyvin pinetä ja viatonta, mutta kuitenkin. Kun ollaan yhdessa illanvietossa, viihdytään yhdessä jne. Kuitenkin jopa niin, että lähin työkaverinikin on huomannut jotain meidän välillä. Perjantaina oltiin viimeksi, oli pientä kaulailua jne. Lähdettiin yhtäaikaa (tämän miehen pyynnöstä) ja erotessa halattiin pitkään.
Mutta nyt sitten maanantaina ei sanottu sanaakaan. Tiistaina olin pois lapsen sairauden takia, mutta laitoin tekstiviestin yhdestä työjutusta. Sain superneutraalin ja asiallisen viestin takaisin. Tänään olin niin kiireinen, ettei taaskaan vaihdettu sanaakaan, mutta nähtiin eikä tämä yrittänytkään sanoa mitään. Huomasin, että huomenna hän on pois (lapsi sairaana).
En ole mitenkään ihastunut tähän tyyppiin, mutta olen nauttinut tästä pienestä pelistä. Molemmat ovat naimisissa, eikä tosiaan mitään tarkoitusta ole aloittaa mitään. Mutta ihmetyttää, että perjantaina vielä oltiin niin lähellä konkreettisesti toisiamme, ja nyt ihan kuin tuntemattomat.
Mistä tämä voi kertoa??? Vältteleekö mies minua ja miksi? Haluaisin kuitenkin säilyttää normaalin työsuhteen, vaikka kaikki muu jäisikin väliltämme...
Kommentit (8)
Siis että lipsahti pikkasen liian pitkälle... Mutta mun mielestä meidän välit nyt kestäisi ihan normaalin kanssakäymisen. Mutta jos toisella olis tunteet ollut vähän enemmän mukana, aiheuttaisko se tämmösen voimakkaamman reaktion? Äh, jääpä nyt vaivaamaan pääsiäisen yli koko juttu:-(
Enka usko etta miehella on ollut tunteet mitenkaan hirveasti pelissa. Ei vain halua sinulle selittaa etta on tullut toisiin ajatuksiin joten koittaa kaytoksellaan sen rautalangasta vaantaa. Eli sinut on dumpattu, deal with it.
Siis mitään mistä mut olis voitu dumpata. Oikeesti. Koko ajan meillä on ollut myös normaali työsuhde - tai siis pelkästään. No, ehkä mä nyt olen sitten ajatellut eri tavalla. Mutta kun mielestäni tämä ei ole merkinnyt mitään, olis juttu voitu sivuttaa ihan vaikka yhdellä huomenella maanantaina. TAi voihan olla, että minä olen antanut sitten vääriä (torjuvia) viestejä silloin. En tiedä. Toivoisin vain, että oikeasti normaali työsuhde palautuisi vaikka pääsiäisen jälkeen.
Sä haluat jotenkin uskotella, että se mies tuntisi sua kohtaa jotain enemmän kuin sä sitä kohtaan. Jos nyt kuitenkin olet ihan rehellinen itsellesi, niin taidat olla enemmän kuin vähän ihastunut häneen. Jos se mieskin on tajunnut sun tunteet eikä halua susta riippaa jatkossa, mikäli sun tunteet syvenee.
En voisi esim. kuvitella suutelevani häntä. Halusin vain pientä piristystä elämään, ja nyt harmittaa kun se pieni hauskuus on kadonnut. En vain ymmärrä, mitä tapahtui. Enkä toivoisikaan, että tässä mitään tunteita on mukana, tulisi vain liian hankalaa.
No, nyt aion unohtaa tämän sotkun ja yritän suhtautua ihan normaalisti häneen loman jälkeen. Eiköhän se tästä palaudu normaaliksi...
Vaikuttaa silta etta mies on viikonlopun aikana miettinyt asioita ja saikahtanyt menneensa perjantaina liian pitkalle. Ei halua aloittaa suhdetta ja vaarantaa omaa liittoaan, joten on tehnyt vaistoliikkeen. Haluaa sinun nyt ymmartavan etta " juttu" on ohi.