Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua suoraan sanoen vtuttaa kun lapset ja lapsenlapset kutsuvat mummoksi

Vierailija
16.08.2025 |

Mikä vtun mummo mä niille olen? Vasta viiskymppinen parhaassa iässä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen, että minulla tuli Tiktokissa vastaan 17v. tyttö, joka tekee raskaudestaan videojuttuja. Ja hän kertoi saaneensa heti hyväksynnän vanhemmiltaan ja isovanhemmistaan, koska molemmat parit olivat saaneet alle 20-vuotiaina lapsen. 😅 Näköjään tuo aikaisin lisääntyminen kulkee tosiaan joissakin suvuissa.

Miehen suvussa kulkee alkaen miehen mummusta. Mies on ihan poikkeus tultuaan isäksi vasta 33v. Johan tässä odotellaan milloin tulee seuraava vauva kun lastenlapset ovat siinä iässä. Anoppi tuli äidiksi 16v ja äitinsä 19v, lastenlapset nuorina myös. 

Vierailija
42/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mumma ja todella ylpeä sellainen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sen ikäinen kuin kokee olevansa. Ei ikääntymisessä mitään pahaa ole päinvastoin aikuinen nainen tietää mitä haluaa. Nuoret naiset rakentaa pilvilinnoja jotka sortuu ja kipuilevat pienistäkin asioista. Kuten kaija koo laulaa: ei rakenna murheilleen kuin teini huonetta. 50 nä elämä on ihmisen parasta aikaa. Kaikki kasvuiän draamat on takanapäin ja voi keskittyä itse elämiseen hyvillä mielin kokeneena ja tasapainoisena aikuisena ja näyttää nuorille keskisormea.

Miksi kokenut ja tasapainoinen aikuinen haluaisi näyttää nuorille keskisormea? Eivät he nuoruudelleen mitään mahda, mutta aika parantaa senkin.

Vierailija
44/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isoäitini ratkaisi asian olemalla mummon sijaan tummu. Saa lainata tai keksi oma, kun kerran tuostakin pitää näköjään ahdistua. 

No, tummu ei oo mikään itsekeksitty. Ainakin keski-Pohjanmaalla ihan yleisesti käytössä.

Vierailija
45/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille fysiologialle te ette mitään voi. Lapset kuuluu tehdä nuorena kun kroppa siihen pystyy. 35- 40 jo hankalaa ja kallista. Kulutetaan monesti yhteiskunnankin varoja asiaan. Sitten tulee lisäksi se että syntyy vammaisia lapsia. Ja siihenkin yhteiskunta syytää rahaa!

Vierailija
46/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä keski-ikäinen ikäkriiseilevä täti 😌

Olisiko ne lapset pitänyt hankkia vasta vähän vanhempana? 

Just näin! Lähellä viittäkymppiä olisi APn kannattanut synnyttää. Ai, mutta sitten lasten kaverit kyselisivät, että miksei sun äitiä koskaan näy, kun tuo mummo on aina teillä. Kyllä se niin on, että viisikymppinen on isoäiti iässä ja isoäideillä on monia nimityksiä, joista se mummo on yksi.

Vierailija
47/52 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee mummo tai mummu. Mummi kuulostaa hirveältä. Ihan kuin joku nälkiintynyt muodoton ryppysaurus. 

Vierailija
48/52 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumma 👵🏻

Vierailija
49/52 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/52 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tarkoittaa nimenomaan isoäitiä. Mummo voi olla vaikka alle nelikymppinen.

Vierailija
51/52 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ymmärrän.

Vierailija
52/52 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs paska olet. Kyllä tuossa iässä pitäis jo muitakin ajatella. Vielä lapsenlapsiakin, voi luoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme