Jouluun on enää 18 viikkoa, joko olette alkaneet siivoamaan ja ostamaan lahjoja?
Kommentit (10)
Juuri paketoin neljä joululahjaa. Johtuu kyllä siitä, että ne ovat USA:ssa asuvan lapseni perheelle ja vien ne mennessäni ensi kuussa, kun menemme vierailulle sinne.
Jokunen lahja on ostettuna ja moni valmiiksi mietittynä. Pari päivää sitten tein työvuorotoiveet siltä pohjalta, miten lapset puolisoineen ovat meillä käymässä joulun aikoihin.
Vaihdoin joulunodotusverhot ikkunoihin.
Juuri varattiin Teneriffan matka jouluksi, niin skipataan koko joulu. Ihanaa, oon haaveillut tästä niin monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri varattiin Teneriffan matka jouluksi, niin skipataan koko joulu. Ihanaa, oon haaveillut tästä niin monta vuotta.
Voi oon kade!
Kyllä se nyt niin menee, että tänä vuonna ei mitään jouluvalmisteluja tarvi meikäläisen tehdä. Menköön joulu ja uusivuosi siinä missä mikä tahansa muukin päivä. Sapuskana saa mennä tölkki hernekeitto, makaroni yms. halpa, koska rahaa ei ole. Teen perkele yhdestä tölkistä kymmenen litraa hernekeittoa, jatkamalla sitä vedellä loputtomiin. Sitä sitten hitaasti litkin jostain joulukuun ekasta päivästä sinne loppiaiseen asti, josta lähtee kunnon spaghettidieetti, jota saa kestää juhannukseen asti. Piereskely korvatkoon uudenvuodentulitteet, sillä ei löydy rahnoo jota kantaisi rakettitukun kassaan. Viime vuonna tilanne oli ihan ERI.
Vierailija kirjoitti:
Tein joulusiivouksen jo juhannuksena.
Minäpä tein jo loppiaisena. Meni samassa hötäkässä kuin kuusen ulos heittäminen.
🖕🏻
Jos et erota, niin se on keskisormi.
Tein joulusiivouksen jo juhannuksena.