Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro syysi miksi et ole työllistynyt

Vierailija
16.08.2025 |

300. työhakemus lähti eilen, työttömyyttä takana valmistumisen jälkeen aika rapiat 1,5 vuotta. Tähän mennessä syitä miksi en ole työllistynyt: 

- palkkauksesta päättävän ihmisen naamasta näin heti etten ole jatkossa. Ilme paljasti miten ei pidä musta yhtään, vaikka kaikkien muiden kanssa tulin hyvin toimeen  

- firmalla oli hämäryyksiä, eivät halunneet palkata entistä toimittajaa taloon 

- haastattelu meni paskasti

- englanninkielinen haastattelu meni vielä paskemmin 

- en osannut vastata ansoitettuihin kysymyksiin ja olin ihan että mitä helv.. tämäkin liittyy asiaan. Taloon etsittiin rutiinityöntekijää, mutten osannut vastata kuutamonpimeisiiin kysymyksiin mitään. "Mikä motivoi sinua elämässä?" oli sellainen tappaja, että se jumiutui siihen. Haastattelija sanoi, että olin paras hakija parhaimmilla meriiteillä, mutta voivoi kun en nyt halua palkata sua. Se firma meni konkkaan hetkeä myöhemmin. 

- Valtaosaan hakemuksista ei vastata mitään 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOn Pattayalla.  Eipä täällä kannata työttömän töitä tehdä ilman työlupaa.  Jotain pimeitä hommia koitan hotellilla tehdä joskus.

Vierailija
2/3 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 hakijaa. En oo paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt saadaan suhteilla eikä hakemalla.

Hakeminen on normaalille ihmiselle käytännössä ihan turhaa touhua. Ne jotka saavat työpaikan hakemalla ovat niitä joilla on täydellinen cv ja täydellinen persoona, jotta pystyvät olemaan 1000 hakijasta se paras. Tai vaihtoehtoisesti ne joilla on lääkärin koulutus tai vastaava, mutta näihin kysyttyihin koulutuksiin taas pätee se, että seula on siellä koulutukseen hakuvaiheessa.