Silikonit nelikymppisenä
Onko kellään kokemusta silikoneista keski-iässä? Omissa on hyvin kokoa ja ideaali muoto, mutta iän myötä yläosan täyteläisyys alkaa kadota. Olen hyvässä kunnossa, mutta en luonnollisesti näytä parikymppiseltä enkä halua rintojenikaan näyttävän. Eli osaako hyvä kirurgi tehdä luonnolliset joka iässä?
Kommentit (40)
Ei kannata ottaa, jos "ongelma" noin pieni. Esim. rintasyöpä voi piiloutua silikonin alle, eikä näy mammografiassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläosan täyteläisyys alkaa kadota muuten mielestäsi lähes täydellisistä rinnoista, ja mietit meneväsi riskialttiiseen leikkaukseen josta maksat tonnikaupalla? Oikeasti, eikö ole tuossa iässä jo yhtään tärkeysjärjestys terveempi? Jos kaikki asiat on superhyvin, ja rahaa liikaakin, niin käytä nuokin rahat vaikka jonkun köyhemmän läheisen ilahduttamiseen, tai lahjoita vaikka jouluna köyhien lapsille, tai vie koko rahalla löytöeläinhoitolaan ruokaa.
Päinvastoin. Tässä iässä on taas aikaa ajatella itseään. Eivätkä rinnat suinkaan ole ainoa leikattava kohta. Ole itse ansainnut rahani ja päätän miten ne käytän. Veroja menee palkasta yli puolet ja se saa riittää.
Aikaa ajatella itseään, voi jestas. Pinnallinen ääliö.
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat...
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa iässä kannata ennemminkin valmistautua eläkevuosiin.
Palaa asiaan kun alkaa itselläsi tuo 40 kolkuttelemaan. Saatat huomata ettei se elämä ole vielä ihan ohi ja aika moni asia jota olit ajatellut saavuttaa on vielä vaiheessa, mutta tuumaat että aikaa on vielä.
Kuten näistä kommenteista voit päätellä, niin tekotisseistä haihattelevalle nelikymppiselle nauraa aidanseipäätkin.
Teetä ihmeessä, itse teetin itselleni tuliterän peniksen pidennyksen 55v. Sen jälkeen on vientiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut silikonit kohta 15 vuotta. Olen aina treenannut paljon mutta siitä huolimatta nyt kun olen 50, kroppa on alkanut menettää muotojaan. Tässä kehossa nuo tissit alkaa näyttää vähän hassuilta. Jos tissien uusiminen tulee joskus ajankohtaiseksi, poistatan.
Poistatat, olettaen, että Euroopan Pohjoisosassa eletään rauhan aikaa. - -
Jos on mistä ottaa, siirrätä rasvaa. Pääset helpommalla mennen tullen, ja ei ala ne silikonipallot riippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläosan täyteläisyys alkaa kadota muuten mielestäsi lähes täydellisistä rinnoista, ja mietit meneväsi riskialttiiseen leikkaukseen josta maksat tonnikaupalla? Oikeasti, eikö ole tuossa iässä jo yhtään tärkeysjärjestys terveempi? Jos kaikki asiat on superhyvin, ja rahaa liikaakin, niin käytä nuokin rahat vaikka jonkun köyhemmän läheisen ilahduttamiseen, tai lahjoita vaikka jouluna köyhien lapsille, tai vie koko rahalla löytöeläinhoitolaan ruokaa.
Päinvastoin. Tässä iässä on taas aikaa ajatella itseään. Eivätkä rinnat suinkaan ole ainoa leikattava kohta. Ole itse ansainnut rahani ja päätän miten ne käytän. Veroja menee palkasta yli puolet ja se saa riittää.
En tiedä yhtään henkilöä, kuka olisi kaunistunut kauneusleikkauksessa.
Tämäkin oli ennen kaunis. Surullista.
HS: Plastiikkakirurgi pisti Suvi Pitkäsen huuliin liikaa täyteainetta ja aiheutti pysyvän kudosvaurion Eivät palaudu koskaan ennalleen https://www.is.fi/viihde/art-2000006006230.html
Otin silikonit piirun verran alta nelikymppisenä.
Minulla on rintojen kehityshäiriö, omaa rauhaskudosta ei juuri ollenkaan. Olin koko ikäni kärsinyt rinnoistani, joita ei oikeastaan ollut sen enempää esteettisessä mielessä kuin rintaruokintaa ajatellen. Rintani eivät oikeastaan eronneet miesten rinnoista.
Rintaleikkaus oli elämäni parhaimpia päätöksiä. Olen ollut ehdottomasti tyytyväinen. Siitä huolimatta olen nyt, kymmenen vuotta myöhemmin, hiukan harmissani, etteivät ne "ikäänny" muun kropan kanssa. Kaikki muu alkaa jo roikkua, mutta rinnat edelleen törröttävät terhakkaana. Onhan se vähän hassun näköistä.
Siksi en sinun tapauksessa varmaan ottaisi silikoneja.
Joo, mull on kokemust laitoin ne naapurin ukkelin mulukkiin
Vierailija kirjoitti:
Jos on mistä ottaa, siirrätä rasvaa. Pääset helpommalla mennen tullen, ja ei ala ne silikonipallot riippumaan.
Erittäin huono neuvo sekä terveyden että estetiikan kannalta. Asiasta enemmän kiinnostuneet voivat googlata lisää, mutta ehdottomasti ennemmin silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään henkilöä, kuka olisi kaunistunut kauneusleikkauksessa.
Tämäkin oli ennen kaunis. Surulli
Täyteaineet ovat hyvin eri asia kuin leikkaus. Itseäni vanhempia, paljon leikattuja esikuvanaisia ovat esimerkiksi Nicole Kidman, Demi Moore, Jennifer Lopez, Jane Fonda ja Ricky Lake. Tai entäpä nelikymppiset Lindsay Lohan, Anne Hathaway ja Emma Stone.
Sanomattakin selvää, että maailmassa on miljoonia häikäisevän kauniita vanhempia naisia jotka eivät ole ikinä käyneet missään leikkauksessa. Mutta sitä ei nyt kysytty.
Itse en ottaisi, eikö niistä mene tunto
Säälin sinua! Voi hemmetti miten typerää, joutavuuksia
Mitä niillä kumitisseillä enää keski-iässä tekee? Luulisi että tuossa iässä olisi jo jotain muuta mietittävää.
Samalla fixaa alaaltakin mutta lähenevän kuoleman hajuu ei kyllä saa katoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Samalla fixaa alaaltakin mutta lähenevän kuoleman hajuu ei kyllä saa katoamaan.
Mitä fiksattavaa alhaalla pitäisi olla? Jos synnytykset ovat tehneet tuhoja, ne hoidetaan silloin. Kosteutusta on mahdollista lisätä monella tavalla. Persimon-saippua on hyvä apu, jos koet että haiset.
Kiitos. Nuo ovat osa peruselämää jo muutenkin.