Megadeath lopettaa. Suomalaisen Teemu Mäntysaaren ura jäi lyhyeksi.
Mutta hienoa kuitenkin että, oli mukana näinkin pitkään! Hyvä Suomi!
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ura jäi lyhyeksi" on aika erikoinen tapa esittää asia, kun Teemulla oli ura ennen Megadethiä ja tulee olemaan sen jälkeenkin.
Toivotaan näin. Usein näillä haired gun tyyppisillä muusikoilla on huippuhetkensä jonka, jälkeen ne soittelee vähän missä sattuu.
ap
Tuskinpa tuon silti töihin tarvitsee mennä soitto-opettajuuden ohella ja se on riittävää.
Se että ap:lle ei ole Mäntysaaren nimi sanonut mitään ennen Megadeth-uraa, niin kyllä monelle ihan siellä jenkkilässäkin sanoi.
Mäntysaaren sukujuuret on Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David vertaa Teemua Randy Rhodesiin: https://www.soundi.fi/uutiset/teemun-myota-olen-ymmartanyt-milta-ozzy-o…
Kova!ap
Kuka on tuo Rhodes? Randy Rhoadsista olen kuullut.
Randy ei ole kuin maailman kovimpia kitaristeja joka, on soittanut mm Ozzyn kanssa ja suunnitellut Flying V kitaran. Ei sen kummoisempi.
Harmillisesti kuoli bussin alle nuorena. Olisi vieläkin Ozzyn kanssa aisaparina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen merkitystä tällä asialla on? Joku nevahööd trubaduuri.
Vierailija kirjoitti:
No daa? Ihan Suomessa ikänsä asunut suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David vertaa Teemua Randy Rhodesiin: https://www.soundi.fi/uutiset/teemun-myota-olen-ymmartanyt-milta-ozzy-o…
Kova!ap
Randy ei ole kuin maailman kovimpia kitaristeja joka, on soittanut mm Ozzyn kanssa ja suunnitellut Flying V kitaran. Ei sen kummoisempi.
Harmillisesti kuoli bussin alle nuorena. Olisi vieläkin Ozzyn kanssa aisaparina.
ap
Pistä linkkiä. Randy Rhoads-nimellä löytyy vaikka mitä, Rhodesilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Se että ap:lle ei ole Mäntysaaren nimi sanonut mitään ennen Megadeth-uraa, niin kyllä monelle ihan siellä jenkkilässäkin sanoi.
Toivotaa niin. Tulevaisuudessa yleisön koot saatta kyllä pienentyä kovasti. Megadeath on kuirenkin maine stream heviä ja muut on sitten jotain muuta .
ap
En ymmärrä miksi joitakin ihmisiä kiinnostaa niin käsittämättömästi jotkut hiton pillipiiparit ja banjonrämpyttelijät. Tällä palstalla märistiin jotain aleksi laihoakin ties kuinka kauan, koskaan ollut kuullutkaan koko ihmisestä. Eikö näillä ole omassa elämässä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova!ap
ap
Kuoli lento-onnettomuudessa.
Ihan tosi, lopeta noi pätemisyritykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaa niin. Tulevaisuudessa yleisön koot saatta kyllä pienentyä kovasti. Megadeath on kuirenkin maine stream heviä ja muut on sitten jotain muuta .
ap
Maine stream? Luulin että oli Kaliforniasta.
Joutaakin lopettaa. Paskabändi ja surkea kiraristi.
Teemulle löytyy ottajia!
Kovan luokan keppimies!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joitakin ihmisiä kiinnostaa niin käsittämättömästi jotkut hiton pillipiiparit ja banjonrämpyttelijät. Tällä palstalla märistiin jotain aleksi laihoakin ties kuinka kauan, koskaan ollut kuullutkaan koko ihmisestä. Eikö näillä ole omassa elämässä mitään?
Tällä palstalla pyörii paljon toimettomia jotka rämpyttelevät itse jotain kärkkäisen sikapäiviltä ostettua tarjouskitaraa olutpöhnässä päivät pitkät ja haaveilevat rokkitähteydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Euroopassa Wintersun on kyllä soittanut ihan samojen festarien päälavoille kuin Mökäkin. Niillä yleisömäärillä ei ole kenellekään muulle kuin sinulle merkitystä. Jos Davekin tästä vielä soolouralle lähtee niin ei hänkään yksin samoja areenoja loppuun myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Maine stream? Luulin että oli Kaliforniasta.
😂
Entä jos ne vaan päivittävät nimensä nykyaikaan, Teradeth...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne vaan päivittävät nimensä nykyaikaan, Teradeth...
Toi vois oikeasti toimia jonkun tribuuttibändin nimenä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainuun Mustosia tää Dave siis.
On Suomestakin tullut kunnon hevi bändejä niinkuin, kuten Night Wish, Bodom ja Hanoi Rock. Ei tarvitse hävetä.
ap
Niin, ja Struuma und Drag, Kotitolloisuus, ja Lörtti voitti Euro Viisutkin.
Mikä on haired gun? Karvainen ase? 😂 Meinaatko hired gun? Onko tää samaa settiä kuin peenuts?