Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksuuko sen henkilön hiki hyvältä joka on sinulle biologisesti oikea?

Vierailija
15.08.2025 |

Onko kokemusta?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hormonaalinen ehkäisy sotkee ihmisten hajuaistin. Jos haluaa löytää biologisesti sopivan puolison pitää välttää hormonaalista ehkäisyä.

Mutta käytännössä jos puolison tai kumppanin kumppanin hiki haisee pahalta on kumppani tullut valittua väärin, syystä tai toisesta.

Vierailija
42/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hiki haise, vaan se, että hikoilee jo ennestään hikoiltuihin vaatteisiin, tai ei ole edellisen hikoilun jälkeen käynyt pesulla ja sitten hikoilee. Mutta kuten joku sanoi, feromonit ovat täysin eri asia ja ne eivät haise millekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hiki haise, vaan se, että hikoilee jo ennestään hikoiltuihin vaatteisiin, tai ei ole edellisen hikoilun jälkeen käynyt pesulla ja sitten hikoilee. Mutta kuten joku sanoi, feromonit ovat täysin eri asia ja ne eivät haise millekään. 

Todellakin hiki haisee. Laitan puhtaat vaatteet kun lähden salille/lenkille, mutta niin vaan haisevat hielle treenin jälkeen, vaikka lähtisin treeneihin suoraan suihkusta. 

Vierailija
44/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt likaisen ihon hienhajusta, vai mistä?

Vain likainen hiki haisee. Puhdas hiki ei haise, mutta siinä voi aistia niitä kuuluisia feromoneja. Ne ovat tuoksuttomia, mutta ratkaisevia parinvalinnassa. 

Puhdas hiki vs. likainen hiki WTF?

Vierailija
45/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun t-paita voi olla hiestä märkä. Ei haise. Laitan sen tuulettumaan. Kuivuttuaan tuoksuu raikkaalle kuin, pyykinpesun jälkeen

Ehkä joillakin on toisin.

Vierailija
46/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain likainen hiki haisee. Puhdas hiki ei haise, mutta siinä voi aistia niitä kuuluisia feromoneja. Ne ovat tuoksuttomia, mutta ratkaisevia parinvalinnassa. 

Sulla jäänyt biologian tunnit välistä? Hiki itsessään on puhdasta. Se menee likaiseksi vasta, kun siihen sekoittuu iholla olevia bakteereita. Bakteerit aiheuttavat sen, mitä me puhekielessä kutsumme hien hajuksi. Hiki itsessään on hajutonta. 

Vierailija
47/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla jäänyt biologian tunnit välistä? Hiki itsessään on puhdasta. Se menee likaiseksi vasta, kun siihen sekoittuu iholla olevia bakteereita. Bakteerit aiheuttavat sen, mitä me puhekielessä kutsumme hien hajuksi. Hiki itsessään on hajutonta. 

Tätä juuri tarkoitin, siksi WTF tuolle hikikammoiselle. Järjen käyttö on perus hyve.

Vierailija
48/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!!! Oman mieheni hiki tuoksuu uskomattoman hyvältä. En todellakaan voi sanoa noin kenenkään muun hiestä. 

Vierailija
49/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan. Minulla oli eräs eksä, erittäin herkkähajuinen, joka aidosti tykkäsi haistella minua, etenkin kainaloitani. Ehkä kuulostaa oudolta, mutta kainaloni kieltämättä tuoksuvat ihan hyvälle. Eksäni kutsui hajua miehekkääksi. Kai ne oli niitä feromooneja, jotka sekoittivat hänen päänsä.

Vierailija
50/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiki mutta ominaistuoksu miehessä oli ihana

Vierailija
51/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. Minulla oli eräs eksä, erittäin herkkähajuinen, joka aidosti tykkäsi haistella minua, etenkin kainaloitani. Ehkä kuulostaa oudolta, mutta kainaloni kieltämättä tuoksuvat ihan hyvälle. Eksäni kutsui hajua miehekkääksi. Kai ne oli niitä feromooneja, jotka sekoittivat hänen päänsä.

Olet vain niin yksinkertainen ja pyöritettävissä että ostit tuon selityksen ja tykkäät siitä ja uskot siihen. 

Kaikkea ne miehet uskookin kun on kovat luulot itsestään. 

Et olisi noin hyväuskoinen tyyppi. ET ole yhtään sen kummallisempi kuin me muutkaan miehet. Yksi monista. 

Muijas sanoisi saman mulle ja muille miehille miellyyttääkseen niitä.

Vierailija
52/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis kyllähän jotkut tykkäävät kakan hajusta joten miksipä ei. Maukja on monia, en tuomitse.

Kenen hiki haisee kakalta.

*kakankin hajusta, oli tarkoitus kirjoittaa.

Vierailija
53/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hiki, vaan feromonit.

Ja kyllä, kun olen mieheni lähellä hän välillä oikein purskauttaa ilmoille feromonipilven. Se on tuoksu ilman hajua, mutta tulee nenän kautta aivoihin ja aivot tulkitsevat sen ihanaksi tuoksuksi.

Vierailija
54/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hiki on aina haissut hirveälle, koska hän ei käytä deodoranttia. 

Vierailija
55/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex haisi ihan hirveälle. Ehkä on siksikin ex. Ja hyvä niin.

Vierailija
56/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rantalan mukaan perimältään erilaisten ihmisten hajut vetävät toisiaan puoleensa, mikä estää sisäsiittoisuutta ja takaa jälkeläisille hyvän geeniperimän."

https://www.is

---

Moi naiset!

Pariutukaa lähi - itäläisten kanssa niin saadaan uutta DNA: ta!

98 % prosenttia suomalaisista miehistä kuuluu N1c - haploryhmään joka on saamelaisten haploryhmä.

Jos olet supisuomalaisen miehen siittämä, olet 98 prosentit todennäköisyydellä saamelainen.

Haploryhmä on aasialainen haploryhmä.

Saamelaiset eli suomalaiset vaelsivat Volgan mutkasta Karjalaan. Osa jäi asumaan Karjalaan.

Osa vaelsi Suomeen ja levittäytyi koko Suomen alueelle.

He siittivät lapsia, lapset siittivät lapsia jne.

Saamelainen haplo N1c on ollut täällä aina 

Niin kauan kun suomalaiset ovat olemassa, niin kauan 98 % suomalaisista on saamelaisia 

Vierailija
57/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain niin yksinkertainen ja pyöritettävissä että ostit tuon selityksen ja tykkäät siitä ja uskot siihen. 

Kaikkea ne miehet uskookin kun on kovat luulot itsestään. 

Et olisi noin hyväuskoinen tyyppi. ET ole yhtään sen kummallisempi kuin me muutkaan miehet. Yksi monista. 

Muijas sanoisi saman mulle ja muille miehille miellyyttääkseen niitä.

Suosittelen sinulle perusteellista terapiaa. Tuollainen katkeruus ja vihaisuus ei voi olla hyväksi mielenterveydellesi. Tsemppiä. -sama

Vierailija
58/62 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään et tää on myrkkyä persuille.

Naiset, haistelkaa m - muuttajia 

Jos hän tuoksuu hyvälle, hän voi olla elämäsi rakkaus.

P. S. Itse olen sitä mieltä, että lähi - itäläiset miehet ovat maailman komeimpia miehiä.

Ja ihan turha on persujen uikuttaa.

Itse en äänestä mitään puoluetta.

Tämä oli sivullisen tieteellinen huomautus ilman mitään  poliittisia päämääriä.

59/62 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei hän oo koskaan haissut hielle, kun ollaan nähty 

Vierailija
60/62 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tai paremminkin ominaistuoksu. Pari päivää käytetty t-paita saa hormonit hyrräämään tällaisella vaihdevuosissa pyöriskelevällä vanhalla vaimollakin vielä 20 vuoden jälkeen. Enhän mä malta olla nuuhkimatta, hymy nousee aina huulille. Toki miehen pitää olla kaikin puolin hyvä eikä synteettisiä hormoneja nenää sotkemassa silloin kun kumppania valitaan. Muuten tuoksuu väärä.