Nyt teen täytekakun ihan vaan itselleni 🎂 Olen ansainnut sen
Teen vanhanaikaisen:
Kaupasta kakkupohja. Kostutan vaniljasokeri-/maitojutskalla. Mössään banaanin ja laitan mansikkahilloa myös. Mansikoita ei ollut kaupassa, mutta laitan viinirypäleitä niiden sijaan. Päälle paljon kermavaahtoa oikeasta vispikermasta,
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Banaanimössö on ällöttävää kakun täytettä.
Osuit oikeaan 👍 Banaani EI sovi täytekakkuun millään muotoa ja silti moni sitä sinne änkee. Hirveetä on.
Vierailija kirjoitti:
Valmista kakkupohjaa ei syö susikaan. Banaani mössättynä on nou nou. Jos ei hyvää voi tehdä, miksi tehdä ollenkaan.
Tee kääretorttupohja. Jos haluat voit sipaista sitä kaupan hilloa ensiksi ja raikastukseksi tuoreita marjoja. Kermaa väliin ja päälle.
Sudesta en tiedä, mutta minä söisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit oikeaan 👍 Banaani EI sovi täytekakkuun millään muotoa ja silti moni sitä sinne änkee. Hirveetä on.
Jos siitä tykkää niin sitten laittaa banaanimössöä. Jos tekisin vieraille niin en laittaisi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä tykkää niin sitten laittaa banaanimössöä. Jos tekisin vieraille niin en laittaisi.
- ap
Nimenomaan se limakoostumusmössö on ällöä. Banaanisiivut ovat jopa syötäviä.
Yes!
Alkopa tekemään kakkua mieli. Mä teen välillä purkkikakkuja itelleni, muutaman kerran lasten synttäreillekin. Oli menestys.. Eli oon joskus leiponut valmiita pieniä kakkupohjia pakkaseen (tai stten kaupasta ostan),
yksi semmoinen se murretaan kohmeisena lasipurkkiin. Joukkoon piilkottua säilykepersikkaa (rakastan!) ja runsaasti kermavaahtoa. Ne sekoitetaan karkeasti keskenään ja päälle strösseleitä. Kansi päälle ja muutamaksi tunniksi tekeytymään kylmään. Kerkee kakkupohja sulaa ja ottaa persikasta nestettä.
vaihtoehtoisesti kesäversio, että marjoja, etenkn mansikoita ja karhunvatukoita
Huomenna voisi tehdäkin jälkkäriksi, kun on "kesäruokaa" kanttarelleja, kalaa ja pottusia. Lapset tulee syömään. Alun perin mietin lettuja, mutta se paistaminen on niin mälsää. Teenkin noita tänään tekeytymään ja huomenna kermat ja koristeet! Joo!
On kahdenlaisia ihmisiä: V*ttumaisia ja sitten kivoja.