Kuka asuu aina pimeässä?
Tässä rapussa yhden asukkaan ikkunoissa ei koskaan näy valoja. Ei edes säkkipimeällä. Kuka voi asua pilkkopimeässä?
Kommentit (17)
Ja sinä sitten tiedät että hän on kotona?
Minä iltaisin istun vain tv päällä, en laita valoja koska en silloin tarvitse nähdä muuta kuin tv ohjelman.
Minulla on kaihtimet ja pimentävät verhot joten tuskin valot ulospäin näkyy.
Minulla on valona vain telkkari ja jalkalamppu. Ei näy ulos. Testattu on koiran iltalenkin aikaan.
Mitäpä jos keksisit AP itsellesi jotakin muuta ajanvietettä, kuin naapurisi pakkomielteisen tarkkailun? Kansalaisopistojen kurssi-ilmoittautuminen on käynnistynyt, siitä voisi olla hyvä aloittaa...
Minä oleilen enimmäkseen pimeässä, sillä en tarvitse valoja. Ne ovat päällä vain, kun täällä on lisäkseni joku muu.
Mä käytän vain ns. tunnelmavalaistusta. Kattolamppua tarvitaan vain imuroinnin aikana.
Mä olen ehkä outo mutta asunnon liika valoisuus ahdistaa. Istun kyllä kesällä auringossa enkä muutoin sitä karta.
Anoppi. Hän on himohamstraaja ja tasaisin väliajoin näen noita samanlaisia ikkunat peitossa olevia taloja, joiden rappusilla on paljon roinaa. Siellä asuu himohamstraaja.
Anoppi tarvitsisi apua, mutta huoli-ilmoitukseen ei reagoitu.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin kummitus
Onko sama kuin sarjakakkaaja?
Mörkö