Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-marketissa myytiin illalla olutta kahdelle juopuneelle

Vierailija
14.08.2025 |

Ajattelin sanoa jotain, mutta koska kassa oli jotain kesätyöntekijöitä niin jätin väliin.

Muutenkin on ehkä paremoi olla hiljaa ettei joudu noiden juoppojen silmätikuksi.

Kassa oli humoristeja. Toivotti juopolle vielä hyvät päivänjatkot:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin baarissa eilen, sielläkin myytiin päihtyneille. Pitäisi varmaan tehdä ilmoituksia 85% juottoloista - hehän rikkovat lakia.

Vierailija
2/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what! Kyllä sivistysmaissa, kuten Saksassa ihan saksalaiset saavat kännissä ostaa lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what! Kyllä sivistysmaissa, kuten Saksassa ihan saksalaiset saavat kännissä ostaa lisää!

Tää oli siis mun. T: Antti Laine

Vierailija
4/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin myyty vaikka olen laitamyötäisessä hoippunut tosi monta kertaa bisseostoksille! Paikalliset S-marketin myyjät jo tuntevat minut, kyllästyneenä vain pyörittelevät silmiään ja toivovat että en aiheuta mitään episodia!

Vierailija
5/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Menikö siitä sun elämä vituiksi ???  🤣🤣🤣

Vierailija
6/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole keskiolutta!.....tämä on rentoutusjuomaa töiden jälkeen.

Vierailija
7/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesin vaan että S-marketissa rikottiin lakia. Kyllä nuo juopot myös oli häiriöksi siinä notkuessaan ja mölistessään.

ps. Sinä ainakin olet juomasi saanut kun niin naurattaa. Aamulla voi päätäsi hiukan jomottaa.

ap

Vierailija
8/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mullekin myyty vaikka olen laitamyötäisessä hoippunut tosi monta kertaa bisseostoksille! Paikalliset S-marketin myyjät jo tuntevat minut, kyllästyneenä vain pyörittelevät silmiään ja toivovat että en aiheuta mitään episodia!

Pelkäävät sinua? Eikö hävetä käytöksesi?

Vierailija
9/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt nistin mättävän reppuunsa oluet ja mennyt maksamatta. Asiakkaan ei tarvitse puuttua ja henkilökuntakin antoi mennä, tuttu tilanne. Nyt on vartija kassoilla.

Vierailija
10/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin minä tuota olisin todistamassa kuin kassaa kieltäytymästä myymästä jollekin kenestä en edes nää miksi hänelle ei olisi voinut myydä.

Vierailija
11/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä monta bisseä jäljellä?

No, aamulla haet sitten lisää......juopon retku...

Vierailija
12/16 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät sinua? Eikö hävetä käytöksesi?

En ole koskaan kyennyt häpeää tuntemaan. Saattaisi hävettää jos olisin tavallinen, mutta kun en ole. Kylän kuuluisin juoppo olen, useita kohtauksia olen aiheuttanut, poliisikin sen tietää!

Vierailija
13/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pääsee helpommalla kun myy ne kaljat eikä juopuneet ole häiriöksi.

Vierailija
14/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi 150 000 työtöntä lisää jos baarit ja kaupat ei myisi päihtyineille alkoholia. Baarit varsinkin ovat päihtyneistä riippuvaisia jotta saavat tuloja. Alkoholi on myös kaupoille aika iso rahasampo.

Vierailija
15/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tapahtuu myös alkoissa, jos asiakas kykenee omin jaloin poistumaan ostoksien kanssa alkosta myyjät eivät puutu asiakkaan  humala tilaan.

Vierailija
16/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% ajasta minulle on myyty juopuneena alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi