Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hupaisia nuo lounasaikaan kaduilla ja ravintoloissa parveivat joukot, joilla roikkuu kulkukortit tms. kaulassa. Tulee mieleen

Vierailija
14.08.2025 |

päiväkotiryhmät, jotka parveilevat samanlaiset turvaliivit yllään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne ovat työssäkäyviä ihmisiä menossa lounaalle. Sellaista se työelämä on, välillä syödään. Kulkukortti voi jäädä kaulaan, kesäaikaan minulla ei edes ole ollut takkia tai laukkua johon sen laittaa.  

Vierailija
22/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He käyvät töissä toisin kuin sinä.

Ja me nauramme ap:lle ainakin tilipäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen mormonisaarnaajat!

Silloin kun itse olin töissä ja jos lähdin työpaikan ulkopuolelle niin työnsin taskuun kulkukortin. En myöskään halunnut että kuka tahansa näkee kuka olen!

Vierailija
24/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää, koska joskus työttömiä tulee syömään ruokaloihin. Kulkukortissa hyvä titteli = voimme istua samaan pöytään, jos ravintolassa on täyttä.

Vierailija
25/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, he ovat todellisia OSAAJIA.

He lounastavat, kokoustavat ja heiluttelevat henkilölätkiä ja käsiä. Suomi housuun t. kokoomus.

Vierailija
26/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulkukortti aina laukussa. Toimistolle mennessä vaan vilautan sitä. 

Vierailija
27/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, monesti se vaan unohtuu kaulaan, ei aina muista taskuunkaan tunkea. Saan sillä halvemman lounaan monesta ravintolasta, niin siksi minäkin sitä ruokatunnilla kuljetaan mukana.

Vierailija
28/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaikka mennä töihin. Huomaat, että on tavallista.

Kokeile. Oletpa hassu. Kyllä meistä monet yrittää mutta ei niitä paikkoja oo kaikille.

Vierailija
29/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortissa on yhteystiedot. Jos löydät tämän henkilön harhailemassa kadulla lounasajan ulkopuolella, paluta ystävällisesti osoitteeseen xyz.

Sinähän et siis ole vielä ensimmäisessäkään kesätyössä ollut, ethän? 

Vierailija
30/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten panettelua. Hommatkaa itsellenne työpaikka jossain arvostetussa firmassa, joka edellyttää korkeakoulutusta ja johon ei lampsita ovesta noin vain.

Vierailija
31/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konala on taas katsellut ikkunasta etäällä tapahtuvaa ELÄMÄÄ.

Vierailija
32/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman työni puolesta eri puolilla Hesoja lähinnä seuraillut viime päivinä noita laiskasti - ehkä toisen tulkinnan mukaan rennosti - lounaalle löntysteleviä tyyppejä. Noihin kansakuntamme ja palkanmaksukykyiset työnantajat panevat toivonsa juuri nyt, että noustaan tästä suosta?

En nyt itse mitään marssiaskellusta keneltäkään odota, mutta löysältä porukalta minusta näyttävät...

Vierailija
33/33 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää, koska joskus työttömiä tulee syömään ruokaloihin. Kulkukortissa hyvä titteli = voimme istua samaan pöytään, jos ravintolassa on täyttä.

Työttömillä ei ole varaa käydä lounaalla samoissa paikoissa. Ne lämmittää -60% einesmaksalaatikkoa kotona.