Sosiaaliturvaministeri haluaa leikata köyhiltä rahat pois.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011426850.html?utm_term=Autofeed&u…
Köyhät voi mennä töihin jos rahaa haluavat.
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen: Suomi näivettyy ilman maah anmuuttoa.
https://radiosun.fi/2024/10/01/suomi-naivettyy-ilman-maahanmuuttoa-ulko…
Sati voi laittaa sen hodarin suuhun ja olla hiljaa
Ardelle 100 000 kampaviineriä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki työttömät ei saa toimeentulotukea niin silloin ei makseta niitä silmälaseja sossusta einä Kelasta.
Ostin lukulasit Motonetistä. Yllättävän hyvät. Tais maksaa 9 euroa. Kai Temusta saatte vielä halvemmalla. Mihin sulla se raha sitten menee kun et osta näitä niin kalliita asioita?
Myydäänkö siellä - laseja myös?
Ainakin ennen myytiin. Ja Puuilossa .
Ai jaa täytyy katsoa. Olen nähnyt vain +, lukulaseja.
Kokoomuksen kannattaa tuoda myös markettiin samoja laseja mitä optikko myy.
Vierailija kirjoitti:
No, pääasia että maksetaan niitä eläkkeitä 39,1 miljardia vuodessa.
Mitä sen väliä on jos työikäiset näkee huonosti. Sama se kai on mitä pistittaa töissä. Järvinen tai Ronkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, pääasia että maksetaan niitä eläkkeitä 39,1 miljardia vuodessa.
Mitä sen väliä on jos työikäiset näkee huonosti. Sama se kai on mitä pistittaa töissä. Järvinen tai Ronkainen.
Siis postittaa
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen kannattaa tuoda myös markettiin samoja laseja mitä optikko myy.
Tuet leikataan niin halpavaihtoehtoja tilalle
Oi voi. Pitäs varmaan taas kohta leikata letin päästä vähän hiuksia pois.
On sitten siisti, jos menee työkokeiluun 595 työmarkkinatuella.
Ei se haittaa, jos hiukset on epätasaiset. Näkee turistit, että Suomi on köyhä maa.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Pitäs varmaan taas kohta leikata letin päästä vähän hiuksia pois.
On sitten siisti, jos menee työkokeiluun 595 työmarkkinatuella.
Niin. Juu.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. Ei ole rahaa ostaa pesukonetta, mutta noroviruspyykit voi viedä linja-autolla ison marketin itsepalvelupesulaan.
Kuljetatteko te ratikassa noroviruspyykkejä pesulaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä köyhien rahat otetaan pois? Tuohan näyttää olevan muiden heille antamaa ilmaista rahaa.
Jos haluat Suomeen Somalian tai Venezuelan turvallisuustilanteen, niin lakkautetaan toki hyvinvointivaltio. Kokoomuslainenhan ei usko ennen kuin itse joutuu ryöstön, murron tai kidnappauksen kohteeksi.
Tukia on leikattu tämän hallituksen aikana mutta montako kidnappausta on ollut?Murtoja on ollut aina.Onko ollut jo paljonki tarvetta muureille?
Otapa selvää rikosten määrän kasvusta, huumeiden käytön määrän kasvusta, vankiloiden täyttymisestä. Kaikki oikeistohallituksen aikaansaannosta. Mutta kokoomuslainenhan ei usko ennen kuin sorkkarauta kalahtaa päin hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa on 40 miljoonaa ihmistä ja sieltä saa naiset lähteä tänne.
Mutta Suomessa on 5 miljoonaa ihmistä eikä alle 65-vuotiaat saa lähteä mihinkään, jos tulee sota Venäjän kanssa.
Olisikin kiinnostavaa nähdä, miten sääntö-Suomi kykenisi toimimaan kriisitilanteessa ja millainen olisi todellinen maanpuolustustahto. Itse uskon, että moni isänmaallinen joutuisi pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä köyhien rahat otetaan pois? Tuohan näyttää olevan muiden heille antamaa ilmaista rahaa.
Jos haluat Suomeen Somalian tai Venezuelan turvallisuustilanteen, niin lakkautetaan toki hyvinvointivaltio. Kokoomuslainenhan ei usko ennen kuin itse joutuu ryöstön, murron tai kidnappauksen kohteeksi.
Tukia on leikattu tämän hallituksen aikana mutta montako kidnappausta on ollut?Murtoja on ollut aina.Onko ollut jo paljonki tarvetta muureille?
Otapa selvää rikosten määrän kasvusta, huumeiden käytön määrän kasvusta, vankiloiden täyttymisestä. Kaikki oikeistohallituksen aikaansaannosta. Mutta kokoomuslainenhan ei usko ennen kuin sorkkarauta kalahtaa päin hampaita.
Ja kaikkea ei uutisoida. Tiedän juttuja meidän kaupungista mitä ei ole uutisoitu. Itse olen kyllä kotona enkä mene mihinkään klo 20.00 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuljetatteko te ratikassa noroviruspyykkejä pesulaan?
Ei ole varaa taksiin. Skurulla pääsee pummilla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo muutama vuosi sittenn että köyhiä kyykytetään ja tulee vielä laki jossa työttömän on pakko mennä palkattomaan työhön tai muuten tuet lähtee kokonaan.
Olet suorastaan nero,luuletko olevan niin että voit vapaamatkustaa kehdosta hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo muutama vuosi sittenn että köyhiä kyykytetään ja tulee vielä laki jossa työttömän on pakko mennä palkattomaan työhön tai muuten tuet lähtee kokonaan.
Olet suorastaan nero,luuletko olevan niin että voit vapaamatkustaa kehdosta hautaan.
Palkaton työ on orjuutta.
"Mikä on roolisi, jos sota syttyisi- asiantuntijat vastaavat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu lähti Norjaan töihin. Saa toimistotöissä 3000 netto, vuokra 1000 netto. Työkieli englanti ja saa lähteä joka perjantai töistä jo klo 14.00. Ei aio palata enää Suomeen.
Oikein. Miksi sitten kaikki köyhät ei mene Norjaan vaan sitä Meksikoa nyt ihaillaan?
Mikseivät köyhät ja työttömät perusta yrityksiä, niinkuin muissakin maissa? Esim Aasiassa. On parempi malli köyhälle kuin tuo Meksikko.
Miksi "köyhää" ei voi vaatia ponnistelemaan oman elannon parantamiseksi?
TÄMÄ. Hyviä kysymyksiä. Mutta ei vastauksia edelleenkään.
Minulla on - 4.