Miksi Prismoissa on niin surkeat valikoimat vaikka ne on hillittömän kokoisia halleja?
Ei löydy esim. askorbiinihappoa, Häagen-Dazs jäätelöä tai For Real! Foods pakastepizzaa.
Kommentit (41)
Prisman kalahylly on umpisurkea, sieltä ei löydy koskaan yhtään mitään. Cittarista sen sijaan löytää melkein aina ja ihan ok-hinnallakin.
Prismasta sen sijaan löytää päivittäistavaroita, esim. useammat kengät olen ostanut sieltä. Cittarista ei löydy noita.
Prismasta varmaan löytää vähän edullisemmin monia tuotteita, mutta toisaalta Cittarista löytää hyviä aletuotteita monesti. Prisman valikoima on kyllä aika onnetonta, ei sieltä oikein monia laadukkaita ja hyviä tuotteita löydä, tuotevalikoimat on todella suppeat kuten esim. tee, kahvi, oliiviöljy jnejne. Cittarista sentään löytää vaikka mitä ja on viihtyisämpi asioida.
Käykääpä ulkomailla ruokakaupassa, siellä on halli täynnä tavaraa. Meillä iso prisma-halli kumisee tyhjyyttään, valtavat käytävät ja puolityhjät hyllyt
Koska prisma on vauvasuiden kauppa. Valtavat määrät oltermannijuustoa maitoa paprikaa ja perunoita mutta yritäpä etsiä jotain muuta kalaa kuin lohta!
Jouduin jopa savustettua sianpotkaa hernekeittoon hakemaan Citymarketista koska Prismassa ei ollut! Kaljaa ja limsaa siellä kyllä on kolme osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska prisma on vauvasuiden kauppa. Valtavat määrät oltermannijuustoa maitoa paprikaa ja perunoita mutta yritäpä etsiä jotain muuta kalaa kuin lohta!
V*ttu sä oot tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu sä oot tyhmä.
Itse olet, ja vielä se lammas josta olet huudellut tänne monia vuosia. Prisma on vaan Iso, ei mitään muuta. Halvat hinnat on huijausta.
K-Supermarketit on valikoimien tarvitsijoille, siellä on niin paljon että oikein ahdistaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen ihmetellyt itsekin. Uutuudet ei vaan löydä tietään Prismoihin, mutta Citymarketteihin kylläkin. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään noi Prisman jätti juusto hyllyt (kenelle lie tarkoitetut) mutta yhden tai kahden ihmisen taloudelle hinta ihan pilvissä. Ja mihin ihmiset tarvitsevat tuollaista määrää erilaista lihavalmisteita?
Juuri siksi, että Prismassa on sitä samaa juustoa hehtaareittain, voi olla syy, että sieltä puuttuu kymmenen muuta juustoa. Eli pelataan massalla, ei valikoiman laajuudella. Itse olen kyllästynyt Prismoihin siksi, että ne on hehtaarihalleja. Ei jaksa juosta hakemaan jotakin unohtunutta.
Minä saan kaiken tarvitsemani pienestä lähikaupasta. Ei tarvitse ajaa lähimpiin jättimarketteihin 80km:n päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jokaiselle uniikille lumihiutaleelle ei missään ole kaikkia haluttuja tuotteita tarjolla. Jos kysyntää on, tulee tuotteitakin hyllyyn.
Jännä, että Citymarket voi pitää näitä valikoimissaan ilman erillistä pyytämistä. Miten jollekin tuotteelle voi olla kysyntää, jos sitä ei ole tarjolla? En mä ainakaan laita mitään tuotetoiveita kauppoihin vaan haen ne sitten muualta.
Ap
Mietipä älykääpiö sitä. Älä vain mieti yrittäjyyttä noin matalalla älyllä.
Ahaa, siinä yks älykääpiö joka tulee tänne sen vielä vartavasten näyttämään. No, kun seuraavan kerran menet Prismaan, niin otappa se sinkkukori, jos vaikka suakin onnistuisi sen juustohyllyn ääressä.
Sinä voit ottaa sen keharikorin.
Ison valikoiman pitäminen maksaa enemmän, ja Prisman tarkoitus on olla edullinen kauppa. K-citymarket taas on kalliimpi, mutta panostaa valikoimaan ja laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kaiken tarvitsemani pienestä lähikaupasta. Ei tarvitse ajaa lähimpiin jättimarketteihin 80km:n päähän.
On teillä maaseudun mummoilla sitten ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jokaiselle uniikille lumihiutaleelle ei missään ole kaikkia haluttuja tuotteita tarjolla. Jos kysyntää on, tulee tuotteitakin hyllyyn.
Jännä, että Citymarket voi pitää näitä valikoimissaan ilman erillistä pyytämistä. Miten jollekin tuotteelle voi olla kysyntää, jos sitä ei ole tarjolla? En mä ainakaan laita mitään tuotetoiveita kauppoihin vaan haen ne sitten muualta.
Ap
Miksi Citymarketissa on kalliimmat hinnat? Jotta lumihiutale löytää ostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu sä oot tyhmä.
Vauvasuuhun osui ja upposi. Aiotko tänään syödä muusia?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa?
Meidän Prisma on ainoa mitä ostarilla on jäljellä, kaikki muut lähteneet.
Halal-lihakaupat ja irakin marketit valtaavat tilaa irakilaisten kapakoiden ja parturiliikkeiden kera :( Keltaiset aurinkolasit vain päähän ja koet olevasi Istanbulissa :D
Kannattaa ennen valikoimasta vinkumista selvittää, että miten Prismat ja Citymarketit toimivat. Siinä on oleellinen ero: Prisman valikoimasta päättää Prisma-ketju, joten uutuudet tulevat yhtä aikaa Hangosta Ivaloon, kun taas Citymarketeissa on kauppiasvetoisempaa, joten yksittäiset kaupat saavat päättää valikoimastaan vapaammin. Joten sillä voi olla juuri sitä jäätelöä, mitä sen alueen "lumihiutaleet" haluavat. Kumpaankin voi esittää toiveita ja palautetta.
Ja meidän lähiPrismaan tulivat uutuusmurot nopeammin kuin vasta päätä olevaan Cittariin...
Vierailija kirjoitti:
K-Supermarketit on valikoimien tarvitsijoille, siellä on niin paljon että oikein ahdistaa käydä.
Tätiä ahdistaa kun kauppa on LIIAN ISO😩
Kannattaa käydä kaikissa kaupoissa, ja niistä niistä parhaat tuotteet.
Ahaa, siinä yks älykääpiö joka tulee tänne sen vielä vartavasten näyttämään. No, kun seuraavan kerran menet Prismaan, niin otappa se sinkkukori, jos vaikka suakin onnistuisi sen juustohyllyn ääressä.