Mitä sellaista et tee, mitä moni muu tekee?
En kulje luurit korvilla, en katso ukkostutkaa vaan säätiedotusta.
Muita?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En syö sipsejä.
En käytä Tiktokia.
En katso televisiota.
En ota aurinkoa.
En tilaa ruokaa kotiin.
En juo lonkeroa.
En haaveile ulkomaanmatkoista.
En nuku myöhään vapaapäivinä.
Kaikki muu käy noista käy minuun myös, paitsi telkkarin katsominen. Pitää ainakin katsoa MasterChef Australia, muuta katsottavaa "ilmaiskanavilla" ei olekkaan.
Käytän äly-pyh-elintä vain pankkiin kirjautumiseen ja joskus matkoilla pitää katsoa karttaa. Vähän aikaa sitten menin kauppaan (400m) ja laskin 14 ihmistä joilla oli naama kiinni siinä vekottimessa. Oli kirkasta, ja varmaan sitä oli hankala selailla. Ihmisparat.
En usko vauvapalstan juttuihin, haen okikeista tietolähteistä. Harkitsen hyvin tarkkaan kaverini.
En käytä facebookia, en käy baareissa, en käy festareilla, en käy markkinoilla, en vietä aikaa uimarannoilla.
en varo meisseliä ku vetelen hanskaan, sattuu kyllä.
en usko mitään mitä tääl kirjotetaan
en ole koskaan selvinpäin
En käytä älykelloa/-ranneketta tai muutakaan laitetta elämäni mittaamiseen. En halua, että nukkumisestakin kun tulee suorittamista. Mittaan hyvinvointiani sen sijaan omalla olollani. Onko levännyt olo? Onko ähkypähky vai hyvä olo syönnin jälkeen? Onko tänään energinen olo 10km lenkkiin, vai toimisiko pilates paremmin lihastenhuoltoon tänään. Jne.
Mä en käytä mun päivii siihen että mä selailen lehtiä ja spekuloin muiden ihmisten yksityisasioita tai ylipäätään asioita mistä mä en tiedä mitään tai mitkä ei mulle kuulu, mun mielestä se on alhasinta ja turhinta mitä kukaan voi elämällään tehdä ja silti kaikki sitä tekee täälläkin aina.
En juo kahvia, lonkeroa enkä kaljaa
En polta
En ole TikTokissa, Facebookissa, Instassa, Snäpissä ym
Ei ole enkä katso suoratoistopalveluita
En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa Salatuista elämistä tai Kummelista
En pidä vanhemmuudesta/ lapsiperhe-arjesta
En omista Iphonea enkä ymmärrä sen viehätystä
En kurkistele ihmisten postiluukuista asuntoihin. En juo viinaa. En vietä siveetöntä elämää. En lue juorulehtiä. En käytä peruukkia.
En ronki toisten äjien tai naisten persereikiä! En jätä käymättä parturissa. En ota tatuointeja.
En nuku pitkään aamuisin, en juo kahvia enkä lonkeroa, en käytä mikroaaltouunia enkä astianpesuainetta, en omista älypuhelinta, en ole koskaan liittynyt Faceen ja vastaaviin.