Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluin dieetti jota olet sortunut kokeilemaan?

Vierailija
13.08.2025 |

Nyt on taas tullut aikaa karistaa kesäkiloja ja epätoivoiset ihmiset kokeilee toinen toistaan hullumpia ihmedieettejä. Mikä on hulluin dieetti jota olet itse sortunut kokeilemaan? Kuinka kauan jaksoit sitä ja miten siinä kävi? 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä

Vissy

A Vogel 5 päivän paastopaketti

Viimeisin oli kamala, en suosittele.

Vierailija
22/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntädieetti, tosin toimii

Eikös tämä ole toisinto kaalisoppakuurista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto dietti

Inhosin kaalikeittoa ja toisena päivänä oksensin kaaressa keitot pitkin lattiaa, siihen loppu se.

Tohtori Tolosen joillakin kuitu tableteilla. Vain niitä kahtena päivänä viikossa ja paljon vettä. Muistan miten iltaisin oli järkyttävän kylmä ja tablettien makuisia röyhtäysyjä tuli ja paljon! Kilot kyllä karisi.

Vierailija
24/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut hulluilla dieeteillä, aloitin vhh:n 23 vuotta sitten ja sitä noudatan edelleen.

Vierailija
25/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ateriaa päivässä -dieetti. Paino vain nousi ja nousi.

Vesipaasto oli elämäni toimivin ja silmiä avaavin dieetti.

Vierailija
26/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemo dieetti oli kyllä aika sairas. Vihreät pavut ja tomaattimehu on yököttänyt sen jälkeen. Jouduin lopettamaan kesken, koska sydän hakkasi hulluna parin päivän jälkeen enkä voinut nukkua.

Vierailija
27/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen kokeillut kaalikeittodieettiä :P Laihduin sillä monta kiloa mutta kaikki tuli hetkessä takaisin. 

Sen päälle jos olisit syönyt maltillisemmin, kilot eivät olisi tulleet takaisin. Aloitit tietysti heti kuurin jälkeen syömään entiseen malliin ja tietäähän sen pölkkypääkin, miten siinä sitten käy.

Sehän se just on, ei se auta että jollain pika dieetillä laihduttaa, jos sitten sen jälkeen palaa entisiin tapoihinsa. Kyllä se yleensä vaatii pysyvää elämäntapojen muutosta, että niissä mitoissa pysyy. 

Vierailija
28/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän päivän dieetti, jonka aikana sai syödä vain raakoja sipuleita, omenoita ja täysjyväriisiä. 

Vierailija
29/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kokeiltua varmaan kymmeniä, kunnes lopulta opin, että vain hidas laihtuminen vähemmällä syömisellä tuo pysyvän tuloksen. Kilo kuukaudess tahdilla laihtuin kahdessa vuodessa kymmeniä kiloja.

Tarkemmin sanottuna 24 kiloa.

Vierailija
30/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kanarialla viikon tällaista : puoliltä päivin söin buffetissa niin että napa rutisi. Siinä oli kaikki päivän syömiset. Olutta 18:00 --> 24:00 maun mukaan. Paino ei muuttunut mihinkään suuntaan.

Vierailija
31/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä

Vissy

Mikä siinä paastopaketissa oli niin kamalaa? Olen suunnitellut ostavani sen sitten kun tarpeeksi hyvä tarjous tulee vastaan.

Vierailija
32/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tätä alapeukutetaan, mutta laskin kalorit 1200 ja sitten pidin 2 päivää viikossa 600 päiviä. 

Toinen oli ketoosi ja vhh. Molemmista elimistö meni aivan sekaisin ja sain vain itseni "ihan jumiin". Mikään ei kulkenut, ei työ, liikuta tai arki. Onneksi kohtasin ravitsemukseen erikoituneen lääkärin, joka sanoi minulle, että lopeta se ruoalla leikkiminen! Minulla on kilpparin vajaatoiminta ja tiedän itsekin, ettei tuollaisia suositella silloin. Sain vain saakelin moiset ravinnepuutokset ja oloni paheni ja kilpaarin tasapaino meni vain päin honkia. Nyt olen syönyt nälän mukaan muutaman kuukauden sekä lisäravinteita. Olo huomattavasti parempi. 

En olisi ikinä uskonut, että lähden tuollaiseen leikkimiseen, sillä tiedän, ettei noilla kaloreilla kukaan saa kaikkia ravintoaineita. Olin vain niin epätoivoinen. 

Vierailija
33/40 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntädieetti, tosin toimii

Eikös tämä ole toisinto kaalisoppakuurista?

Ei ole, vaan huomattavasti järkevämpi (mutta silti haitallinen) 4 päivän pikakuuri. 

Vierailija
34/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä

Vissy

Mikä siinä paastopaketissa oli niin kamalaa? Olen suunnitellut ostavani sen sitten kun tarpeeksi hyvä tarjous tulee vastaan.

Ainakin suolihuuhtelu on ällöttävää.

Vierailija
35/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunadieetti, jossa syödään pelkkää perunaa eri muodoissa. Mausteita sai sentään käyttää, muttei silti mennyt kauaa ennen kuin ajatuskin perunasta alkoi etoa. 

Vierailija
36/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini-ikäisenä olin dieetillä, jossa join appelsiinimehua ja söin ruisleipää - en mitään muuta. 

Aikuisena hulluimpia on varmaan ollut Cambridge-kuurit. Jälkikäteen ajateltuna aivan käsittämätöntä touhua. Joit jotakin jauhepusseista tehtyjä "pirtelöitä" ja "puuroja", ja maksoit itsesi kipeäksi niistä ja "valmentajan" tapaamisesta joka viikko. Kaikkeen sitä on tyhmyyksissään rahojaan pistänyt.

Vierailija
37/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä

Vissy

Mulle oli liian raju. Nuo tuotteet eivät maistu hyvältä ja oksensin ensimmäisenä päivänä. Jos aloitat paaston, ala valmistautumaan siihen ennakkoon hyvissä ajoin (jätä kofeiini pois ym.)

Vierailija
38/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin mehupaastolla viikon. Päivässä join litran tuoremehua, 1,5 litraa Vichyä ja vettä. Paljon vettä. Taisin jonkun monivitamiinitabletinkin syödä.

Kyllä siinä kiloja lähti. Vessassa sai viettää runsaasti aikaa. 

En suosittele. 

Vierailija
39/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei ollut mitään käryä terveellisestä syömisestä ja minulle laihdutus tarkoitti aina kaalikeittodieettejä tms. Se oli size zeron aikaa jolloin ei ollut mitään käsitystä kehopositiivisuudesta. Nuoria naisjulkkiksia pilkattiin kiloista armoitta mediassa ja lantiofarkut oli muodissa jossa leveälantioinen ei näyttänyt hyvältä. Olin niin kyllästynyt kerran kiloihini että vedin pelkkää Nutrilettiä lähelle normaalipainoisena. Tukkaa irtosi päästä  ja sydämen syke kävi hitaalla kun jatkoin sitä tovin..Sittemmin tulin järkiini. Ja kyllä, olen ollut syömishäiriöinen.

Vierailija
40/40 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin nuorena Montignacin dieettiin. Laihduin aika hyvin ilman ikäviä sivuvaikutuksia niin kauan kun jaksoin katsoa tarkkaan mitä laitan suuhuni ja etten yhdistele rasvaa ja hiilareita samoilla aterioilla, mutta sama tulos olisi tullut paljon helpommalla ilman tällaista huuhaata.