En ota tänne ketään Gazasta
Kommentit (34)
Gazalaiset ovat itse aiheuttaneet vainonsa ja vaaransa suojelemalla terroristeja ja pitämällä israelilaisia panttivankeja. Itse aiheutettu vaino ja vaara ei oikeuta turvapaikkaan.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää rasisteja
Suomalaiset äänestävät seuraavissa vaaleissa demarit, keput ja muut vassarimyötäiljät valtaan, joten se siitä ja r e f u g e e s welcome.
Terskat repivät lelutkin lasten käsistä. Mitä näille terskoille voi tehdä? Ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Gazalaiset ovat itse aiheuttaneet vainonsa ja vaaransa suojelemalla terroristeja ja pitämällä israelilaisia panttivankeja. Itse aiheutettu vaino ja vaara ei oikeuta turvapaikkaan.
Niin niin. Vauvat ovat suojelleet terroristeja ja pitäneet panttivankeja. Terska vauhdissa.
Ei ole rasisteja. On vain realisteja.
Rauhoittukaa, gazalaisia on vain pari miljoonaa ja esim. afgaaneja 40 miljoonaa, jonne ei myöskään palauteta ketään ja kaikki tulijat jäävät tänne. Ovet auki ja otetaan huippuosaajat kiitollisena vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Terska hiljaa ja helvetiin Suomesta. Olet häpeäksi koko kansalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Vauvat ovat suojelleet terroristeja ja pitäneet panttivankeja. Terska vauhdissa.
Ne vauvatko sieltä lähtevät yksinään pakomatkalle kontaten halki Euroopan Suomeen ?
Tanskalla on niistä hyvät kokemukset. Elävät nuhteettomasti ja ovat sopeutuneet saumattomasti osaksi yhteiskuntaa. Googlatkaa persut vähän faktoja, jos osaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vauvatko sieltä lähtevät yksinään pakomatkalle kontaten halki Euroopan Suomeen ?
Miesten logiikalla varmastikin näin. Siksi vauvat ja taaperot pitää näännyttää jo siellä. Toimii sitten terskatkin täällä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terska hiljaa ja helvetiin Suomesta. Olet häpeäksi koko kansalle!!!
Painu sinä pelle täältä hiiteen! Vaikka jonnekin niistä unelmamaistasi missä saat nähdä ja kokea rikastusta oikein urakalla!
Suomiakat haluaa pilata suomen eksoottisilla miehillä. Tänne pitäisi ottaa vain nuoria aasialaisia naisia meille miehille. Ei ainuttakaan miestä. M28
Kaapukansalaiset gazasta ja muualta olette unwanted henkilöitä ette ole tervetulleita!
Meitä on kupattu ihan tarpeeksi, meillä ei ole enää rahaa, olemme persaukisia.
Meillähän on jo huippuosaaminen partavauvojen paijaamisesta ja hyysäämisestä
Vierailija kirjoitti:
Terska on ihmispaska!!!!
Vanhempas oli kun sut tänne meidän kaikkien riesaksi ja rasitteeksi päättivät pykätä!
Taloja tyhjennetään jo hyvää vauhtia. Kaivakaa niitä maakuoppia itsellenne.