Surkeaa asiakaspalvelua www.lastenhuone.fi:ssä!!!
Täytyy tulla tänne purkamaan harmistustani: ostin tavaraa www.lastenhuone.fi-verkkokaupasta. Ostokset tulivat ajallaan, mutta jostain syystä luottokorttilaskussani oli ostokset veloitettu kaksi kertaa. Soitin luottokorttiyhtiöön, josta neuvottiin ottamaan ensin yhteyttä myyjään, jotta asia saataisiin korjattua.
Tein työtä käskettyä, ja laitoin sähköpostia ko. firmaan (www-sivuilla nimenomaan sanotaan, että " Saat meihin parhaiten yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@lastenhuone.fi" ).
Odotin muutaman päivän, ei vastausta. Tämän jälkeen laitoin KAKSI kertaa uuden viestin, jossa pyysin asian korjaamista. Ei minkäänlaista vastausta, eikä virhettä myöskään oltu korjattu, kun kysyin asiaa luottokorttiyhtiöltä.
Nyt täytyy sitten tehdä reklamaatio luottokorttiyhtiön kautta. Ärsyttää ihan älyttömästi tuollainen välinpitämättömyys ja ylimääräinen vaiva joka tästä itselle aiheutuu. Virheitähän sattuu, mutta että ei vaivauduta edes vastaamaan, saatikka korjaamaan niitä, se sapettaa!!!
Onko muilla vastaavia kokemuksia ko. firmasta???
Kommentit (6)
mulla on niin karsee yskä, että en pysty soittamaan kun ihan pakolliset. Nippanappa sain ysköksiltäni selitettyä asian luottokorttiyhtiöön :-)
Sähköpostit ovat ainakin menneet perille, laiton " kyttämaileja" l. sain kuittaukset viestien onnistuneesta toimittamisesta.
Itse olen tilannut monta kertaa ko. nettikaupasta ja aina olen ollut tyytyväinen.Kerran oli toimitusajasta kyse niin soitin ja kysyin asiasta eli sinuna ehdottomasti soittaisin,saat nopeammin vastauksen.
mutta oli pakko tulla kertomaan, että olen ko. paikasta useasti tilannut ja asiakaspalvelu on ollut mielestäni nopeaa ja hyvää ja henkilökohtaista myös sähköpostitse. Ehkä vastaamattomuuten on jokin inhimillinen selitys, toivottavasti asiasi ratkeaa pian!
päätettä suomi24.fi tai jokin muu ilmaisosoite? Joskus vierasperäiset osoitteet menevät suoraan roskiskansioon (vaikka ei pitäisi tietty mutta virheitä sattuu) ja jos ovat vastanneet sinulle (jos sinulla on esim. tuo -suomi24.fi-osoite), ovat vastaukset saattaneet mennä sinun roskiskansioon. Olen itse verkkokauppias ja tuo suomi24-posti on tosiaan aika paha kun heittää automaattisesti roskikseen esim. meidän tilausvahvistukset.
mutta eivät olleet sinnekään menneet vastaukset. Sähköpostiosoitteeni on työpaikkani osoite l. ei ilmaisosoite, ja nimenikin on ihan suomalainen.
No, reklamaatio menee nyt sitten tosiaan luottokorttifirman kautta. Yleensä kyllä hoidan mielelläni puhelimitse tällaiset asiat, mutta nyt tuo yskätauti teki sen väylän mahdottomaksi. Ja pitäisihän sähköpostiinkin vastata.
Tosi ärsyttävää jos firmaan ei saa yhteyttä mitenkään! Itsellä on joskus käynyt niin, ettei sähköposteihin saa vastausta, mutta puhelinpalvelu on pelannut moitteetta, joskus toisinpäin. Tiedä sitten onko sähköposteissa ruuhkaa tai ongelmia vai eikö niitä vaan ehditä lukea :O