Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin kahvin juonnin 3 viikkoa sitten ja vieläkin on aamuisin sopeutumaton olo

Vierailija
13.08.2025 |

Tuntuu, ettei osaa olla kun jotain puuttuu ja aamut on melko levottomia tämän vuoksi. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Hyvänä puolena kahvittelun lopettamisessa on ollut parempi ja syvempi uni. En enää heräile niin usein öisin ja herään valmiiksi virkeämpänä, ikään kuin olisin jo juonut aamukahvit. Myös suolisto toimii paljon paremmin. Tärkein positiivinen muutos on ollut kuitenkin ns. pirikikkeilyn loppuminen. Itellää kahvi teki samat temput alakertaan kuin vauhti. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa sopeutumattomuutta savuttomuuteen. Neljä kuukautta kuitenkin jo takana ja silti elämästä tuntuu puuttuvan valtava pala joka päivä, ja erityisesti tilanteissa, joissa tupakka on tuonut tauon ja mielenrauhaa. Vähän ehkä vertautuu sinun aamuihin? Mutta siis, en tiedä miten tästä olosta ja levottomuudesta pääsee, mutta sen tiedän, että paras kun en ikinä hommaa enää mitään uutta addiktiota... 

Vierailija
2/3 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaisi särkeä päätä ja olisin unenpöpperöinen koko päivän jos lopettaisin kahvinjuonnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkotonta elämää reilut 3 viikkoa. Maanantaina kävi sellainen ihme että eksyin töihin pitkästä aikaa . Jo on kumma ku tällaisia oireita aiheuttaa. Mikä lie vialla.