Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin myynti jatkaa edelleen laskuaan.

Vierailija
13.08.2025 |

Todellisuus eroaa täysin THL:n ennusteista, miten he voivat olla niin väärässä siellä?

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011424834.html

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeet ovat halvempia kuin alkoholi, ymmärrttävä kehitys.

Gramma piriä 30e, ei tule vedettyä koko pussia illan aikana, olo ei ole yhtä sekava kuin alkoholin kanssa, aamulla ei ole krapulaa ja filmi ei pätkäise. Uni on ehdottomasti huonompaa, mutta muuten alkoholi häviää pirille 6-0.

joo, ja mitä tuo on vahvuudeltaan jotain 5-10% sitä itse tavaraa? ei ihme jossei se ees tunnu missään, huonontaa vain vähän unenlaatua

en oo ikinä ymmärtänyt näitä jotka sanoo että huumeet on alkoholia halvempaa. kolmella kympillä saa vaikka kuinka alkoholia

Vierailija
22/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeet ovat halvempia kuin alkoholi, ymmärrttävä kehitys.

Gramma piriä 30e, ei tule vedettyä koko pussia illan aikana, olo ei ole yhtä sekava kuin alkoholin kanssa, aamulla ei ole krapulaa ja filmi ei pätkäise. Uni on ehdottomasti huonompaa, mutta muuten alkoholi häviää pirille 6-0.

Alkoholia on nautinnollista juoda. Kaljaa on mahtavaa tissutella koko päivän, se on niin hyvää. Muissa huumeissa ei ole tätä, itselleni hyvin tärkeää aspektia. Tai kahvissa on ja siksi sitäkin minulla kuluu.

Kannabista voi nauttia koko päivän vaikka just kahvin kanssa. Eikä joudu kärsimään nauttimisesta. Se aspekti on minulle tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi