Kävin tänään Subwayssa, ei se nyt niin kamalaa ollut
Valitsin leivän, tosin ei tiedä olisiko joku vaihtoehdoista ollut maistuvampi. Täysjyvä oli ok mutta vähän kuin kaupasta ostettu perus leipä.
Lihatäytteen lisäksi ksyttiin haluanko juustoa, sanoin juu.
Sitten valitsi kasviksia ja kastikkeen, olikohan nyt salaattia, maustekurkkua, paprikaa ja sipulia mitä pyysin. Päälle southwest kastike. Oli ihan syötävän kelpoinen leipä.
Tietysti aina miettii että miten hyvä leivän olisin saanut vastineeksi rahoille jos oikeast olisi testattuja suunniteltuja makuyhdistelmiä. Nyt meni tuurilla hyvin eikä ollut paha.
Kommentit (28)
Onhan siellä niitä valmiitakin yhdistelmiä.
onhan se aivan helvetin kallis, jos joku saatanan leipä ja limsa maksaa yli 15€ kun sillä saa jo kunnon lounasbuffetin
Myyvät halal-lihaa, siksi en käy. Ikinä.
No toi loppukappale tiivistää ongelman: paine on karmea etenkin jos jonossa on porukkaa ja kiireen tuntu, eikä siinä voi jäädä juuri miettimään. Menee aivan lottona homma, mikä ei ihan ole konseptin idea kyllä.
Ekaa kertaa subiin ja vielä ulkomailla oli aikamoinen kokemus. Huh huh 😓
Vierailija kirjoitti:
onhan se aivan helvetin kallis, jos joku saatanan leipä ja limsa maksaa yli 15€ kun sillä saa jo kunnon lounasbuffetin
Päivän subi maksaa 4.90€
Ei se tilaus kamalaa ole. Kamalaa on se, että kotona helposti tehtävästä halvasta ruoasta saadaan tuolla moninkertaisen hintainen pikaruoka. Hintavertailussa kotiruoka vs. nopea pikainen ruoka kaupungilla taitaa Subi voittaa kalleudellaan.
Vierailija kirjoitti:
No toi loppukappale tiivistää ongelman: paine on karmea etenkin jos jonossa on porukkaa ja kiireen tuntu, eikä siinä voi jäädä juuri miettimään. Menee aivan lottona homma, mikä ei ihan ole konseptin idea kyllä.
Ekaa kertaa subiin ja vielä ulkomailla oli aikamoinen kokemus. Huh huh 😓
Olin tänään keskipäivällä ainoa asiakas jonossa ison kauppakseksuksen subwayssa, siksi varmaan onnistui yhdistelä tällä kertaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:onhan se aivan helvetin kallis, jos joku saatanan leipä ja limsa maksaa yli 15€ kun sillä saa jo kunnon lounasbuffetin
Päivän subi maksaa 4.90€
Rajattu tuote ja silti törkyhintainen siihen verrattuna, mitä sen tekeminen kotona maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän subi maksaa 4.90€
Rajattu tuote ja silti törkyhintainen siihen verrattuna, mitä sen tekeminen kotona maksaisi.
Vain idiootti vertaa ravintolan hintoja kotona tehtyyn.
Vierailija kirjoitti: Ei se tilaus kamalaa ole. Kamalaa on se, että kotona helposti tehtävästä halvasta ruoasta saadaan tuolla moninkertaisen hintainen pikaruoka. Hintavertailussa kotiruoka vs. nopea pikainen ruoka kaupungilla taitaa Subi voittaa kalleudellaan.
No olin reissussa toisessa kaupungissa enkä todellakaan mitään pizza/hamppari roskaruokaa halunnut. Enkä odottaa pitkiä aikoja tavallisessa ravintolassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei se tilaus kamalaa ole. Kamalaa on se, että kotona helposti tehtävästä halvasta ruoasta saadaan tuolla moninkertaisen hintainen pikaruoka. Hintavertailussa kotiruoka vs. nopea pikainen ruoka kaupungilla taitaa Subi voittaa kalleudellaan.
No olin reissussa toisessa kaupungissa enkä todellakaan mitään pizza/hamppari roskaruokaa halunnut. Enkä odottaa pitkiä aikoja tavallisessa ravintolassa.
ap
Onhan toi roskaruokaa vai saako sieltä ruisleipääkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Southwest kastike toimii aina, sopivan mausteinen
Kastike on varmaan tuontyyppisessä täytepatongissa aivan ratkaiseva komponentti sen suhteen, miltä ruoka maistuu ja miten eri ainekset pelaavat yhteen. Sikäli outoa että joutuu täysin sokkona valitsemaan kastikkeen vain nimen perusteella tietämättä lainkaan miltä se maistuu. Itse en ostaisi sattumanvaraisesti koostettua ruoka-annosta joten skippaan Subwayt toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
ap
Samanlaista roskaruokaahan tuo on.
Laske tuohon aika ja vaiva mitä kotona tehtynä tulee, niin subi on halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän subi maksaa 4.90€
Vain idiootti vertaa ravintolan hintoja kotona tehtyyn.
Syömäköyhät jättävät tekemättä tuon vertailun. Lisäksi jos minä haluan syödä kaupungilla jotakin, haluan oikeaa ruokaa enkä mitään eväsleipämäistä känttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei se tilaus kamalaa ole. Kamalaa on se, että kotona helposti tehtävästä halvasta ruoasta saadaan tuolla moninkertaisen hintainen pikaruoka. Hintavertailussa kotiruoka vs. nopea pikainen ruoka kaupungilla taitaa Subi voittaa kalleudellaan.Laske tuohon aika ja vaiva mitä kotona tehtynä tulee, niin subi on halvempaa.
Vaivaa yhden leipätuotteen tekemisessä? Taidat olla itse keittiöhommissa täysin tumpelo, jos väität tuota hommaa vaivaa aiheuttavaksi. Aikaakin menee sen verran, että olet ennättänyt sen syödä jo ennemmin kuin mitä olet saanut tilaamisen ja maksamisen jälkeen Subin nenän eteesi.
Kaikki ei ehkä ymmärtäneet tätä. Mä en ole koskaan käynyt subissa vaikka pikaruokaa syönyt kohta 40 vuotta.
Pitäisi tietää mitä haluaa (kattokaa niitä tiktokkeja).
Ehkä vielä joskus tulee tarve mennä. Ihan peruspatongin saan kaupasta.
Ei saa enää paahtopaistia, en käy
Southwest kastike toimii aina, sopivan mausteinen