Minkä ikäiseksi tunnet itsesi henkisesti?
Itse tunnen itseni noin 25-vuotiaaksi vaikka olen jo keski-iän ylittänyt.
Kommentit (35)
Olen 34 v, mutta koen henkisesti olevani noin 23-25 v, ainakin useimmalla mittarilla. Mielenkiintoisesti minua luullaan yleensä tuon ikäiseksi, joten ulkonäkönikin täsmää.
50 v mies täällä, mutta identifioidun 15 v pojaksi. Näin aina esittädyn tunkiessani ihanien teinityttöjen joukkoon. <3
Olen noin 35-vuotias sielultani. Joidenkin silmissä olen negatiivisessa mielessä lapsekas, toisten mielestä olen vain nuorekas. Ikää on oikeasti jo liki 60-v., jota ei tahdota oikein uskoa. Vasta ihan hiljattain olen alkanut jo omaksua hiukan ikäisteni tyyliä eli varttuneen naisen tyyliä ja vähän tykästynytkin siihen, että on ikää.
En tunne itseäni minkään ikäiseksi. Pystyn samaistumaan kaikkiin aikakausiin kivikaudesta informaatiokauteen. Joskus kerron ihmisille millaista elämä oli sellaisilla vuosikymmenillä, joilla en edes elänyt. Vai elinkö? Ei voi tietää
Välillä noin 5-vuotiaaksi. Tykkään lasten ohjelmista ja ihmettelen usein kaikkea 🤣
N59
Fyysisesti 90 vuotiaaksi, henkisesti 15 v. Väittelen omien lasteni ja mieheni kanssa miksi he piilottavat minun tavaroitani sillä välin kun katson Youtubea. Olen (kai) 40 vuotias
34 vuotiaaksi ja olen 51.