Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex oli sielunkumppani

Vierailija
12.08.2025 |

Olen ihan solmussa tunteideni kanssa, tai oikeastaan sen, etten tunne. Olen ikäluokkaani verraten hyvin erilainen yksilö. Siis normaali ihminen, mutta luonteeltani, mielenkiinnon kohteilta, ajatusmaailmalta ja olemukseltani kovin erilainen muihin verraten. Olen eron jälkeen deittaillut runsaasti. Olen kokenut myös ihastumisen tunteita, mutta jotain jää aina puuttumaan. Nimittäin se, että uskaltaisin deittikumppanille vapaasti jutella erittäin runsasta ajatusten virtaani. En vain viitsi, koska koen, että en tule ymmärretyksi oikein ja arvostetuksi tai nähdyksi fiksuna pohtivana itsenäni.

Exän kanssa ei tätä ongelmaa ollut, sillä olimme samalla aaltopituudella. Hänen seurassaan koin ajatukseni ja henkisen puoleni kukoistavaksi. Pelkään, että en enää kenenkään muun kanssa koe samanlaista ns sielun tyydytystä.

Exääni en muutoin kaipaa, eikä suhde tule ikinä enää kuuloonkaan hänen kanssaan.

Paljon hauskoja hetkiä ja hyvää seksiä olen deittailusta saanut, mutta silti jotain jää aina uupumaan..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te sitten erositte? Kokiki exäsi myös sielunkumppanuutta kanssasi? Ehkä sun on tärkeä oppia myös muista ihmissuhteista? 

Aloin sekoilla, pettää ja valehdella. Mitätöin hänet ihmisenä ja naisena rumasti. Ex rakasti minua kaikkine puolineni ja sanoitti sen minulle. Hän olisi halunnut minut. Jätin hänet.

On siis parasta, että ensin hoidat pääsi kuntoon, ja alat sitten vasta havitella kumppania.

Jospa onkin niin että tuon päätä ei enää kuntoon voi laittaa millään tavalla.

Vierailija
22/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä menneitä asioita kannata jäädä murehtimaan. Asioilla on tapana mennä niin kuin niiden kuuluu mennä. Teitä ei vaan ollut tarkoitettu toisillenne mutta ehkä opit jotain mitä haluat etsiä muista eli sielun tyydytystä, kun olet etsinyt liikaa ruumiin tyydytystä? Kyllä sekin vielä löytyy uudestaan, kun etsit.

Joillain ihmisillä on niin vahvat henkimaailman vartijat että ne ei laskisi sua ollenkaan liian lähelle jos olet väärä ihminen. Niin ihan turhaa murehtia sitä mikä loppui. Jotkut ihmiset herää keskellä yötä tunteeseen että tarkistapa missä se on. Hyvin raskasta seuraa ne, joilla on henkiä vartijana. Koska kaikki on näkyvissä. Niin pitää olla todella kasvanut ihmisenä jolloin sielu löytää yhteyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te sitten erositte? Kokiki exäsi myös sielunkumppanuutta kanssasi? Ehkä sun on tärkeä oppia myös muista ihmissuhteista? 

Aloin sekoilla, pettää ja valehdella. Mitätöin hänet ihmisenä ja naisena rumasti. Ex rakasti minua kaikkine puolineni ja sanoitti sen minulle. Hän olisi halunnut minut. Jätin hänet.

Jos tämä nyt et ollut sinä ap niin, mihin teidän suhde sitten päättyi? Miten et osannut pitää kiinni tuollaisesta aarteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä