Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ollut normaalit kuukautiset vaikka olisikin raskaana??

21.09.2008 |

Itselläni oli kuukautiset ihan normaalit ja tein testin seuraavan ovulaation aikaan kun krapulaisesta olosta ei vain tullut loppua.., testi näytti negatiivista... Nyt tein (perjantaina) uuden testin vaikka kuukautiset eivät vielä varsinaisesti olleet myöhässä ja näyttikin plussaa!!!

Eli voisikohan olla mahdollista että raskaus olisikin jo kuukauden pidemmällä? Rintojen aristus on kyllä alkanut vasta nyt ja iltavilukohtaukset viikko sitten..

KOKEMUKSIA??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei varsinaista kokemusta ole, mutta kysyin samaa asiaa terveydenhoitajalta plussattuani itse, koska ihmetytti oireideni laatu raskausviikkoihin nähden. Terveydenhoitaja sanoi minulle, että periaatteessa kuukautiset voivat tulla jos on raskaana, mutta ovat hyvin erilaiset kuin normaalit kuukauiset.

Tiedä sitten..

T. Rice rv 7+7

Vierailija
2/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitää "normaalina" vuotona. Itsellä kävi niin, että tuli tosi heikko haamu sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, ja seuraavana aamuna ne alkoivatkin. Vuoto oli niin runsasta ja punaista väriltään, että en epäillyt yhtään, etteikö kyseessä olisi olleet "normaalit" mensut. Kesto oli tosin vain vuorokauden verran, ja seuraavana päivänä tuli vain tuhrua.

Työkaverin vaimolle on käynyt ihan just niin, että on luullut kuukautisten tulleen. Seuraavat jääneet pois, ja ultrassa todettu, että raskaus on kuukautta pidemmällä. (En ole kysynyt vuodon pituudesta tai väristä, niin läheisiä ystäviä ei olla... ; ) )

Kävin varhaisultrassa vkolla 7 tai 8, missä todettiin pulssi. Siihen saakka olin epäuskoinen. Oli muuten pitkät 3-4 viikkoa odottaa! Ilmeisesti n. 25% naisista kokee jonkinmoista vuotoa ekoilla viikoilla.

Onnea matkaan!

Meku

rv 30+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhdet kuukautiset raskauden alkamisen jälkeen.Vuoto tuli ihan ajallaan,mutta oli niukempaa kuin normaalisti.En kuitenkaan osannut epäillä raskautta,koska tein testin vuodon aikana ja se oli negatiivinen.Seuraavat menkat eivät sitten tulleetkaan ja plussa oli ihan selkeä.Np-ultrassa todettiin vauvamme olevan 12-vkoisen sijasta 16-viikkoinen.

miaea ja masukki 40 tasan

Vierailija
4/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden ultrassa muutama viikko sitten näkyi "ikäistään" 4 viikkoa kookkaampi vauva. Varmistin asian vielä yksityisellä lääkärillä.

Raskauden aikana tulleet "kuukautiset" olivat hieman poikkeavat: ensin muutama päivä ruskeaa vuotoa ja vasta sitten muutama päivä verta. Veren takia en kuitenkaan osannut epäillä raskautta, kunnes valtava väsymys sai minut tekemään testin kun seuraavien kuukautisten olisi pitänyt alkaa - plussa pamahti ruutuun samantien.

5/5 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että ajattelin eka että menkat alkoivat normaalisti, tosin pari päivää myöhässä mutta olinkin tuolloin raskaana, pari päivää "alkamisen jälkeen " plussasin- tein testin kun menkat oli niin oudot, tosi niukat ja vaan rusehtavaa. tuo oli vissiin viikolla 5? jatkui viikon verran ihan minimaalisena. nyt olen viikolla 9+ ja taas alkoi toissapäivänä outo rusehtava vuoto. olin tietty eka paniikissa että mitä tapahtuu mutta kun kipuja yms ei oo niin ilm. sitten jotain menkkatyyppistä taas..olin kyllä varmuuden vuoksi yhteydessä päivystykseen mutta sanoivat ettei huolta jos ei rajumpaa oiretta (kipua, runsasta vuotoa). Kaverin kaverilla oli 5kk asti ihan normaalit menkat..