Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1023)
Vierailija kirjoitti:
Keitä ovat Matti ja Miia?
Miia Tervo on ohjaaja (mm. Aurora, Ohjus) ja Matti on tanssija (mm. Käärijän taustatanssija, tanssijana UMK:ssa jne.).
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuin Masked Singer, en tuntisi ainoatakaan vierasta ulkonäöltä, Reijo Mäki on ainoa jonka nimen tunsin.
Aulikki Oksanen on ikoni.
Googlaa niin viisastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuin Masked Singer, en tuntisi ainoatakaan vierasta ulkonäöltä, Reijo Mäki on ainoa jonka nimen tunsin.
Aulikki Oksanen on ikoni.
Googlaa niin viisastut.
Hyvässä ja pahassa.
Se neukkujen ja sosialismin ihastelu ja fanitus oli kyllä iljettävää. Ja ilettää edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis kirjailija Aulikki Oksanenkin vieras nimi? Miten nuorta porukkaa täällä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Karri koira
Onko se sokea?
Oliko tuo J.C. Denton Deus Ex:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa oli Moskova ja ikkuna samassa laukussa? Kun miesvieras kommentoi?
Joo, tuli typo ja tarkoitin laulussa eikä laukussa! Niin eli kysymys edelleen mitä outoa tossa oli?
Olettaisin että tässä tarkoitetaan Venäjällä ikkunasta putoilevia toimittajia.
Reijo: "Jollakulla on ässä hiassa, mutta Miialla ei ole hioja."
Ollut tänään aika huonoja biisejä ja esityksiä. Myöskään orkesteri ei varsinaisesti vakuuta.
Jes, hyvä Aulikki! Handen biisi olikin hänen elämänsä biisi.
Aulikki kertoo romaania, hohhoijaa🥱
Vierailija kirjoitti:
Reijo: "Jollakulla on ässä hiassa, mutta Miialla ei ole hioja."
Kiitti inffosta.
Vierailija kirjoitti:
Aulikki kertoo romaania, hohhoijaa🥱
Miiakin alkaa Aatamin ajoista, ja tulee sekavaa settiä.
Voisiko näitä biisejä lyhentää ja jättää tarinat pois?
Kun ei näitä vieraita tunne niin tarinatkin on ihan yksi ja sama, ei kiinnosta. Voi jeesus kun siellä itketään
Reijolla on upea t-paita. Onkohan hän ihan itse valinnut sen? Entä kuka on tuo kenellä on köysi kaulassa?
Mua kyllä Miian tarina koskettaa vaikken häntä tuntisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä Miian tarina koskettaa vaikken häntä tuntisikaan.
Minua ei.
Vinkkinä ohjelman faneille: Areenassa on kaikki kaudet katsottavissa. Itse aloitin alusta kun en aikoinaan tätä seurannut :)