Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (661)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä vieraina ensi viikolla?
Susanna Penttilä, Pia Penttala, Heli Palsanmäki ja Timo Soini.
Mun mielestä Pia Penttala (Supernanny) ja Helena Puolakka on kuin kaksoset. Luulinkin eka että eilen sohvalla istui Penttilä.
Katsoin ihan samaa.
Penttalan ja Puolakan puhetyylikin on samanlainen. Itsetitoisia molemmat. Ohi aiheen, mutta Puolakasta ensin tuli mieleeni, että onkohan Ossi Puolakan sisko. Heh, olikin Salkkareissa eikä oikeassa elämässä tämä Ossi. Samantein muistin ja huvitti itseäni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä häiritsikö ketään muuta, mutta eilsessä jaksossa katsomossa eturivissä "paraatipaikalla" oli pariskunta; kaunis blondi ja hänen miehensä joka vaikutti olevan ns "pelti kiinni" kondiksessa. Jostain syystä vei kaiken huomioni. Ärsyttävää, että ei osaa keskittyä olennaiseen.
Oli pakko käydä tsekkaamassa tallenne. Tosiaan oli oma show meneillään siinä eturivissä. Alkuvaiheessa kaivoi juotavaa penkin alta, seuraavassa vaiheessa vaimoke piti tiukasti kädestä kiinni, miksiköhän😁. Loppuvaiheessa oli suun mutristelua ja silmät alkoi lurpsahdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontajan voisi vaihtaa, on omahyväinen, tyly vieraille ja rumakin.
Juontajalle ei sovi tippaakaan nykyinen hiusten pituus! Yrittää kenties peittää rasvaista kaulaansa, mutta näkyy se silti.
Samaa mieltä! Lyhyt tukka takaisin, ja mummovaatteet hevon helvettiin, ja farkut jalkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontajalle ei sovi tippaakaan nykyinen hiusten pituus! Yrittää kenties peittää rasvaista kaulaansa, mutta näkyy se silti.
Juontaja on PARAS, ei ole tyly eikä varsinkaan ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Lyhyt tukka takaisin, ja mummovaatteet hevon helvettiin, ja farkut jalkaan!
Eihän nyt aikuinen ihminen farkkuja pidä joka paikassa. Nehän oli alunperin karjapaimenten työhousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle suurin syy katsoa tätä ohjelmaa on kuulla Diandran laulavan. Eli valtava kiitos tämän päivän esityksestä.
Monta omaa biisiä tai albumia Diandra on tehnyt? Ikuinen tv ohjelmien taustalaulaja ja ehkä joululaulukonsertti. Mummot tykkää.
Kyllä vaan ja miksipäs ei tykkäisi. Ei mummoudessa/ukkoudessa mitään pahaa ole, jokaisella se on edessä ennemmin tai myöhemmin jos vain elää saa.
Tää Vauva-palsta on ihan kuin mun anoppi: mikään ei koskaan ole hyvin ja kaikki ketkä ovat eri mieltä kuin minä, ovat mielenvikaisia luusereita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle suurin syy katsoa tätä ohjelmaa on kuulla Diandran laulavan. Eli valtava kiitos tämän päivän esityksestä.
Monta omaa biisiä tai albumia Diandra on tehnyt? Ikuinen tv ohjelmien taustalaulaja ja ehkä joululaulukonsertti. Mummot tykkää.
Hyvin joutaa vietetään lauantait Tampereella kun mitään muita keikkoja ei ole.
Netistä löytyy Diandran keikkakalenteri.
Voit sivistää sen suhteen itseäsi.
Diandra vetelee täyttä syyskautta, työöllistetympi kuin kukaan muu, ennen joulua tietty joululauluja. Ens kerrasta Leena Huovinen on isoissa kisoissa oleva suomalaisten kisapappi, Reijo Mäki maan kuuluisin dekkarikirjailija, Aulikki Oksanen (81 v) runoilija kirjailija, mm. Sinua sinua rakastan, Miia Tervo nuoren polven elokuvaohjaaja, Matti Myllyaho show-tuottaja, kaikkien UMK-tuotantojen takana, euroviisuissa.
Monet suomalaiset artistit laulaa muiden tekemiä biisejä. Tää tuolle yhdelle joka itkee täällä innolla siitä, että Diandra laulaa muiden lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kovin huono voi olla jos on voittanut Oscarin, Evergreen biisi nimittäin. Diandra esitti sen upeasti. Illan paras.
Illan paras ehdottomasti Suvi ja JP, kaunista laulua eikä korviin sattuvaa kiljumista.
Evergreen on herkkä kappale, mutta sanoista ei saanut mitään selvää, kun Diandra lauloi.
Vierailija kirjoitti:
Paras juontaja ja hänellä on hyvä huumori. Ystävällinen ja huomioiva kaikkia vieraita kohtaan. Näyttävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun miesystäväni valitsisi murhaballadin romanttiseksi biisiksi, jonka omistaa minulle, niin pitäisin aika creepynä toimintana. 😅
Ei tuossa jaksossa kukaan omistanut murhaballadia yhtään kenellekään.
Mua ei huvita enää arvailla kun vieraat johtaa tahallaan harhaan vihjeillään. Eilenkin se ravintola-alan ihminen sanoi vihjeenä, että kun heillä alkaa kauden kiivain sesonki, he laulavat porukalla tätä laulua kun aloittavat hommat. Ja sitten se laulu oli se taiteellinen melodiaton laulu. No sitä ei takuulla lauleta porukalla. Ja Katjakin unohti tarinan aikana kysyä asiasta... tai ihmetellä mites tämä siihen vihjeeseen liittyi...
Kenen valitsema biisi se Minusta tulee isona... oli?
Jyrkin äidin vieraina istuivat.
Sen taiteilija naisen, jolla oli punaraitainen mekko päällä.
Vierailija kirjoitti:
Monissa ohjelmissa on kauniit juontajat, miksi tässä ohjelmassa ei?
Yep Vanna White on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa ohjelmissa on kauniit juontajat, miksi tässä ohjelmassa ei?
Yep Vanna White on kaunis.
Alapeukun antaja ei näköjään tiedä kuka Vanna White on.
Mun mielestä Pia Penttala (Supernanny) ja Helena Puolakka on kuin kaksoset. Luulinkin eka että eilen sohvalla istui Penttilä.