Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2605)
Mr. Lordi on parhautta. Hauskat jutut hänellä ja murre mahtavaa.
Euroviisufanina iso peukku tälle jaksolle! Mikolla on joskus vähän taipumusta liialliseen höseltämiseen, mutta tässä antoi tilaa hienosti vieraille ja kommentoi mukavasti heidän juttujansa. Lisäksi hyvät vieraat ja hyvät esiintyjät, jäi hyvä mieli!
En tiedämutta, mitä on tapahtunut, Erikan kasvoille, oudon näköinen. Diandalla sama juttu. Botox???????
Vierailija kirjoitti:
No eka sikerlemä Eerikan ilme kun Dianra lauloi hienosti Lordin euroviisu pätkän, kuin olisi myrkkyä niellyt,,
Sit kun tuli oma kipale ( joka oli siis täyttä kuraa) naama oli kuin Naantalin aurinko.
Et voi olla ihminen läpinäkyvä.
Onko heillä muka riita??
Vierailija kirjoitti:
Kamala mie sie murre!!
Joo yritän katsoa, mut voi olla että pitää kelata ainakin osa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eka sikerlemä Eerikan ilme kun Dianra lauloi hienosti Lordin euroviisu pätkän, kuin olisi myrkkyä niellyt,,
Sit kun tuli oma kipale ( joka oli siis täyttä kuraa) naama oli kuin Naantalin aurinko.
Onko heillä muka riita??
Ei ole. Molemmat kivoja tyyppejä. Riita on vain kirjoittajan omassa ilkeässä mielessä.
Stål on erittäin hyvä juontaja musiikkiohjelmissa. Ei ole liian imelä. Reagoi .
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Rovaniemeltä, enkä edes huomannut tuota murretta. :D
Mahtava jakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas Marion. Koskettava tarina, jossa toivoa.
Mutta vihje oli moottoripyörä. ???
Miksei sitä moottoripyörä-juttua avattu? Mua jäi nyt ihan kauheasti vaivaamaan, että miten se lälly biisi liittyi moottoripyöriin. Katja olisi tähänkin osannut puuttua.
Arvasin kaikki. En oo koskaan ennen katsonut elämäni biisiä, mutta nyt oli pakko kun oli Euroviisut aiheena. Käärijältä odotin jotain menevämpää biisiä. Marionin vihje ei myöskään avautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas Marion. Koskettava tarina, jossa toivoa.
Mutta vihje oli moottoripyörä. ???
Miksei sitä moottoripyörä-juttua avattu? Mua jäi nyt ihan kauheasti vaivaamaan, että miten se lälly biisi liittyi moottoripyöriin. Katja olisi tähänkin osannut puuttua.
Ei olisin Katja olisi heittänyt jotain lakonista tympeällä äänellään ja hoputtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä laulajat on tänään näin väsyneitä? Huonoimmat esitykset ikinä.
Okei, naiset oli huonoja, varsinkin Madonnan biisi. Miehet oli kaikki hyviä.
Joo, mutt tänään tuli kerrankin sille Johannalle sopiva biisi, se Marionin Tom Tom. Madonna-coveri oli ihan plääh.
Olipa hyvän tuulen jakso, iloinen meininki juontajalla, vierailla ja yleisöllä ( Marionin tarina kyllä säväytti)
Karjan juontamana tämä ohjelma on niin raskassoutuinen. Olipa kiva poikkeus tämä jakso.
Mä tykkään Katjan sarkastisesta huumorista. Naurattaa aina. OOn kyllä puoliksi porilainen, niin auttaisko se? Siellä on sellainen kuiva brittihuumori, johtuu varmaan merimiehistä.
Lordin ja Dinatran vuoksi katson. Yksi vierasta saa minut ärsyyntymään ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin kaikki. En oo koskaan ennen katsonut elämäni biisiä, mutta nyt oli pakko kun oli Euroviisut aiheena. Käärijältä odotin jotain menevämpää biisiä. Marionin vihje ei myöskään avautunut?
Minusta aika tylsää jakso. Tuo Käärijän kappale oli tylsä veto koska kerrottu monesti hänen karaokevetonaan.