Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko alaikäisenne laittaa itsestään vartalokuvia nettiin?

Vierailija
12.08.2025 |

Minkä ikäinen lapsi kyseessä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v poika, itee päättä 

Vierailija
2/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Herran jestas sentään!  Jos ei muuten saa estettyä niin lastensuojelu ilmoitus. On alaikäinen eikä ymmärrä että kuvat saattavat tulla vastaan myöhemmin. Eikä mukavissa merkeissä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 11v poika

Vierailija
4/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi lapsi en päästäisi sitä nettiin yksinään ennen kuin on 18v. Tehtäisiin kaikkea tervehenkistä, kalastamista, mökkeilyä, lautapelejä ja ruuvattaisiin yhdessä vaikka mopoja illat. Itse sen verran hölmöillyt että ei tarvitse jälkikasvun toistaa samoja virheitä. Alkoholia toki saisi kotona kokeilla meidän läsnäollessa. 

Vierailija
5/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi lapsi en päästäisi sitä nettiin yksinään ennen kuin on 18v. Tehtäisiin kaikkea tervehenkistä, kalastamista, mökkeilyä, lautapelejä ja ruuvattaisiin yhdessä vaikka mopoja illat. Itse sen verran hölmöillyt että ei tarvitse jälkikasvun toistaa samoja virheitä. Alkoholia toki saisi kotona kokeilla meidän läsnäollessa. 

Mälsää, onneksi et ole mun vanhempi. Ja varmaan en saisi lähettää omia alastonkuvia pojille, jos olisit? Oma isä jopa kannustaa lähettämään, ja aina on valmis ottamaan kuvia.

Vierailija
6/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsella ei olisi älypuhelinta, tai jos olisi, hönkisit selän takana koko aja kun hän käyttää sitä?

Vierailija
7/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kyllä kovasti, miksi fiksu ja hyväitsetuntoinen valahtaisi noin alas, että pitää päteä/ hakea huomiota tai suosiota noin säälittävällä keinolla. 

En antaisi, tietenkään. Siis jos paljasteluista kyse, normikuvista vaatteet päällä saa.

Vierailija
8/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin kyllä kovasti, miksi fiksu ja hyväitsetuntoinen valahtaisi noin alas, että pitää päteä/ hakea huomiota tai suosiota noin säälittävällä keinolla. 

En antaisi, tietenkään. Siis jos paljasteluista kyse, normikuvista vaatteet päällä saa.

Tarkoitinkin kuvia vaatteet päällä.

Vierailija
9/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa kuvan, jossa on vaatteet päällä, kohta alkaa tulla yksityisviestillä pyyntöjä, että laita lisää ilman vaatteita. Aikuiset ovat jopa valmiita maksamaan niistä kuvista.

Vierailija
10/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitinkin kuvia vaatteet päällä.

Ei sellaiset kuvat kiinnosta ketään. 

Vierailija
11/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe laittaa, minä 👴🏽 91 v, Mumma 👵🏻 87 v ja tyttäret 60v ja 62v.

Vierailija
12/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa kuvan, jossa on vaatteet päällä, kohta alkaa tulla yksityisviestillä pyyntöjä, että laita lisää ilman vaatteita. Aikuiset ovat jopa valmiita maksamaan niistä kuvista.

Mistä saan sinun tyttösi alastonkuvia, voin maksaa hyvin.

Vierailija
13/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja he voivat suorittaa maksun rahan sijaan vaikkapa luovuttamalla alaikäiselle päihteitä.

Vierailija
14/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mälsää, onneksi et ole mun vanhempi. Ja varmaan en saisi lähettää omia alastonkuvia pojille, jos olisit? Oma isä jopa kannustaa lähettämään, ja aina on valmis ottamaan kuvia.

mene Pertti nukkumaan pää selväksi

Vierailija
15/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä koko perhe laittaa, minä 👴🏽 91 v, Mumma 👵🏻 87 v ja tyttäret 60v ja 62v.

Entä lapsenlapsen lapset? Ne kuvat voisi kiinnostaa 

Vierailija
16/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla ei ole tytärtä.

Vierailija
17/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se osaa edes ottaa kunnollisia kuvia saati laittaa niitä nettiin. 15-v autisti.

Vierailija
18/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi kuviako myyty? 

Vierailija
19/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua voisi kiinnostaa ne poikasi kuvat, kerro lisää!

Vierailija
20/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua voisi kiinnostaa ne poikasi kuvat, kerro lisää!

Lopeta Jari jo, kukaan ei myy sinulle.