Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää alkako "joskus" juoda toista kahvikupillista päivässä! Nimittäin

Vierailija
12.08.2025 |

Pian huomaatte, että alkaa tulla hedari jos ette juo sitä.

Itse join iät ja ajat vain aamukupillisen. Sitten tuli erilainen elämänvaihe ja aloin juoda myös päiväkupillisen. Nyt en pääse päiväkupillisesta eroon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Onpa heikolla tolalla itsehillintä jos yhdestä kupista ei pääse eroon. Päänsärky, jos tulee, menee parissa päivässä ohi.

Vierailija
2/3 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Onpa heikolla tolalla itsehillintä jos yhdestä kupista ei pääse eroon. Päänsärky, jos tulee, menee parissa päivässä ohi.

Ja senkin voi taltuttaa särkylääkkeellä jos haluaa.

Mulle tosiaan tuli kahvin tilapäisestä pois jättämisestä myös kova päänsärky. Mutta Buranalla se meni pois, ei ongelmaa syödä sitä jokunen päivä. Tosin myöhemmin otin kahvin takaisin, koska siitä on todettuja terveyshyötyjä, eikä se mulla vaikuta edes unen saantiin kielteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Ja senkin voi taltuttaa särkylääkkeellä jos haluaa.

Mulle tosiaan tuli kahvin tilapäisestä pois jättämisestä myös kova päänsärky. Mutta Buranalla se meni pois, ei ongelmaa syödä sitä jokunen päivä. Tosin myöhemmin otin kahvin takaisin, koska siitä on todettuja terveyshyötyjä, eikä se mulla vaikuta edes unen saantiin kielteisesti.

No eikö se "terveyshyöty" rajoitu lähinnä siihen, että on vähän aikaa skarpimpi ja jaksaa ehkä paremmin tehdä jonkun liikuntasuorituksen. Ap