Huumeidenkäytöstä tunnettu festivaali Flow saa jatkaa helsingin suvilahdessa vielä ainakin 2026
Ehdotan tiukempaa valvontaa jos eivät vielä saaneet kiellettyä tuota tapahtumaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huumeita todistetusti käyttänyt kansanedustaja on ollut Tony Halme (ps)
Olihan persuveikko myös huumehörhö Veltto Virtanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista että ei kyetä nauttimaan olotilasta ilman keinotekoisia tehosteita. Sad.
Jaa.. minä tykkään käyttää kokaiinia alkoholin ohella oli se sinusta surullista tai ei.
Kiva kun tykkäät samalla tukea järjestäytynyttä huumerikollisuutta ja esim. Kolumbian ääriväkivaltaisia kokaiinin yms tuottajia. Kunhan on sinulla kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista että ei kyetä nauttimaan olotilasta ilman keinotekoisia tehosteita. Sad.
Jaa.. minä tykkään käyttää kokaiinia alkoholin ohella oli se sinusta surullista tai ei.
Kiva kun tykkäät samalla tukea järjestäytynyttä huumerikollisuutta ja esim. Kolumbian ääriväkivaltaisia kokaiinin yms tuottajia. Kunhan on sinulla kivaa.
Se on Suomen valtion päätös, keneltä muulta minä voin kokaiinia ostaa kun se on laitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan persuveikko myös huumehörhö Veltto Virtanen
Mikko Alatalo, Keskusta myös.
Huumeveikot on luusereita ja Flow:n musiikki skeidaa. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmaan ihan mahtavaa seuraa bileissä
Minä en pyöri jauhojengeissä enkä käytä huumeita. En halua pilata elämääni eikä ehkä sinunkaan kannattaisi.